۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۵۹۶۰۰
حجت الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به رسانه های انقلابی:

با تبیین دستاوردهای انقلاب جلوی تحریف ها را بگیرید

با تبیین دستاوردهای انقلاب جلوی تحریف ها را بگیرید
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد که رسانه های انقلابی برای مبارزه با جریان تحریف، دستاوردهای علمی، فناوری، نظامی و هسته ای را تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از حقیقتی که با فطرت انسان ها سازگاری دارد برخوردار است، گفت: انقلاب اسلامی همواره در راستای وحی، مکتب انبیای الهی و قرآن و عترت گام برداشته و برمی دارد.

وی با بیان اینکه حقیقت انقلاب را هر کسی نمی تواند درک کرده و خود را با آن وفق دهد، اظهار داشت: مستکبران و دنیا محوران هیچگاه نمی توانند حقیقت انقلاب اسلامی را بدانند، زیرا انقلاب اسلامی با اهداف آنها به صورت ماهوی تفاوت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه دشمنان نمی توانند حقیقت انقلاب اسلامی را تحمل کنند، ابراز کرد: دشمن از آن جهت که حقیقت انقلاب را نمی تواند هضم کند، تلاش دارد از راه های گوناگون واقعیت و حقیقت آن را به وادی تحریف بکشاند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در سایه هدایت های ولایت فقیه در دنیای بشری جایگاه خود را پیدا کرده و روز به روز در دل ها جا باز می کند، خاطرنشان کرد: دشمن این مسأله را تحمل نمی کند و دست به تحریف و وارونه جلوه دادن واقعیت ها می زند.

وی مبارزه با جریان تحریف را از رسالت های رسانه های انقلابی دانست و با بیان اینکه امروز بار سنگین مبارزه با تحریف بر دوش آزادمردان سراسر جهان است، گفت: رسانه های انقلابی از آن جهت که در مسیر آزادگی و حریت گام برداشته اند باید جلوی تحریف ها را گرفته و حقایق انقلاب را برای بشریت ترسیم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه امروز ملت ایران در سایه هدایت های رهبری، حقیقت انقلاب را دنبال می کند، تأکید کرد: رسانه های انقلابی برای مبارزه با جریان تحریف، دستاوردهای علمی، فناوری، نظامی و هسته ای را تبیین کنند تا همگان بدانند پیشرفت های کشور در سایه رهنمودهای ولی فقیه شکل گرفته است.

وی در پایان تأکید کرد: جریان تحریف همواره سعی می کند پیشرفت های انقلاب را به طور کلی منحرف کرده و یا حداقل آنها را به جایگاه هایی که به نوعی وابسته به غرب هستند نسبت دهند، از این رو رسانه های انقلابی باید با جدیت نقشه های شومشان را بر ملا ساخته و واقعیت‌ها را به مردم نشان دهند./841/ت302/ق

ارسال نظرات