۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۵۹۶۴۹
حماس:

رژیم صهیونیستی به دنبال انتقال بحران داخلی خود به غزه است

رژیم صهیونیستی به دنبال انتقال بحران داخلی خود به غزه است
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به حملات روز دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه تاکید کرد که این رژیم به دنبال انتقال بحران داخلی خود به این باریکه است.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، فوزی برهوم سخنگوی حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد: که بمباران پایگاه‌های مقاومت در غزه، پیامی برای تشدید تنش و درگیری‌ها است که هدف از آن انتقال بحران داخلی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و منحرف کردن نگاه‌ها از بحران سیاسی داخلی عمیق این رژیم است.
برهوم تاکید کرد: که مقاومت قهرمان فلسطین که به خوبی نسبت به طرح‌ها و برنامه‌های دشمن صهیونیستی آگاه است، هرگز اجازه نمی‌دهد غزه به مکانی برای انتقال بحران‌های داخلی رژیم اشغالگر صهیونیستی تبدیل شود و سیاست‌های مقاومت در شیوه تعامل با این رژیم کاملا متناسب و همسو با برنامه‌های جهادی و مبارزاتی ملت فلسطین خواهد بود.
لازم به ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی حملات گسترده ای را علیه پایگاه های مقاومت و اراضی کشاورزی فلسطینیان در دو شهر رفح و خان یونس واقع در جنوب نوار غزه انجام داد.
این حملات تلفات جانی در پی نداشته اما خسارت های زیادی به بار آورده است.
رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که یک موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که سامانه گنبد آهنین آن را در آسمان شهر سدیروت رهگیری و منهدم کرده است.
البته هیچیک از گروه های فلسطینی تاکنون واکنشی به خبر شلیک موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی نشان نداده اند.
منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین 
ارسال نظرات