۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۵۹۷۱۰
مدیر حوزه علمیه امام صادق بروجرد:

اشتغال زایی نیاز جامعه امروز است

اشتغال زایی نیاز جامعه امروز است
حجت الاسلام گودرزی اشتغال زایی را نیاز جامعه و مؤلفه مهم رونق اقتصاد خواند و گفت: باید زمینه ارتقای تولید داخلی و اشتغال جوانان فراهم شود.

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به وضعیت اقتصادی کشور و تحریم ها اشاره کرد و بیان داشت: دشمن به دنبال این است که مردم را در تنگنا قرار دهد و با هدف قرار دادن جنگ اقتصادی می خواهد به اقتصاد کشور ضربه بزند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد بیان کرد: راه حل مقابله و ایستادگی در این جنگ اقتصادی و شکست دشمن تکیه بر ظرفیت ها و توان داخلی کشور است.

وی ادامه داد: باید با تکیه بر راهکارهای اقتصادی همچون رونق تولید، تکیه بر توان داخلی و نیروی جوان و انقلابی، مدیریت و برنامه ریزی و مقابله با قاچاق کالا و پیشگیری از ورود کالای خارجی در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور ایفای نقش کرد.

حجت الاسلام گودرزی تولید را از مؤلفه های مهم رونق چرخ اقتصاد عنوان و بیان کرد: باید موانع تولید شناسایی و برطرف شود و با فراهم ساختن زمینه تولید بیشتر در اشتغال زایی گام برداشت.

وی ادامه داد: اشتغال زایی نیاز جامعه امروز است، اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری جوانان در کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی نقش بسزایی دارد که نباید از آن غافل شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد راه حل رفع مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصاد را مدیریت، برنامه ریزی و تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی عنوان کرد./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات