۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۵۹۷۰۰
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد مطرح کرد؛

پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی؛ بهترین راهکار برای جلوگیری از تحریف‌ها

پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی؛ بهترین راهکار برای جلوگیری از تحریف‌ها
امام جمعه اهواز گفت: پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی بهترین راهکار برای جلوگیری از تحریف‌ها و در عین حال تشریح و بزرگداشت دستاورد‌های ملی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه شورا یک هیأت اندیشه ورز برای ارائه راهکار در طول سال برای پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی تشکیل دهد، عنوان داشت: پاسداشت‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی بهترین راهکار برای جلوگیری از تحریف‌ها و در عین حال تشریح و بزرگداشت دستاورد‌های ملی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در شرایط گرانی کنونی بسیاری از دستاورد‌های نظام اسلامی فراموش شدند، خاطرنشان کرد: فراموشی دستاورد‌های نظام اسلامی مصداق تحریفی است که رهبرانقلاب در سخنرانی اخیر بدان اشاره داشت؛ تلاش دشمن بر آن است که دستاورد‌های انقلاب فراموش شوند و تحریف‌ها رخ دهد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه این روز‌ها بسیاری به دوران پهلوی اشاره می‌کنند، بیان داشت: کسی نمی‌گوید که در آن دوران بیشتر روستا‌ها فاقد برق و آب بود، کسی از ناتوانی بی شمار افراد جامعه در خرید نیاز‌های اولیه و خورد و خوراک‌ها سخن نمی‌گوید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه ظلم‌ها و جفا‌های بسیاری در حق نظام اسلامی شده است، تصریح کرد: این روز‌ها به مقایسه با دوران پهلوی پرداخته می‌شود، تبلیغات بسیار سوئی در فضای مجازی علیه نظام اسلامی صورت می‌گیرد و در عین حال به بزرگنمایی دوران شاه پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه کار شبانه روزی حلال مشکلات است، ادامه داد: در هر برهه زمانی چه پیش و چه پس از انقلاب اگر تلاش شود، دستاورد‌های بسیاری حاصل می‌شود، جوانان از دوران ذلیلانه شاه آگاه باشند و بدانند روزگاری بر تابلوی بزرگی در آبادان نوشته شده بود ورود ایرانی و سگ ممنوع است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه مشکلات موجود نتیجه سوءمدیریت‌ها است، گفت: جلوگیری از قاچاق، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، راهگشای مشکلات کنونی است، پیش از انقلاب انگشت شمار شرکت وجود داشت، اما امروزه در خوزستان، شرکت‌های مختلفی به فعالیت می‌پردازند.

امام جمعه اهواز در پایان با بیان اینکه باید خدمات انقلاب نشان داده شود، گفت: صداو سیما باید به معرفی دستاورد‌های به دست آمده در دوران انقلاب اسلامی بپردازد./۹۴۵۶/پ210/ب1
ارسال نظرات