۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۵۹۵۵۹
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد مطرح کرد؛

لبیک دوباره مردم و گروه های جهادی به رهبری در گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه

لبیک دوباره مردم و گروه های جهادی به رهبری در گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه
امام جمعه اهواز گفت: آموزه‌های دینی بر یاری به یکدیگر تأکید دارد و در گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه که رهبری خواستار کمک دوباره شدند، مردم و گروه های جهادی اقدام می کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران در آغاز گام دوم رزمایش مؤمنانه با تبریک دهه ولایت اظهار داشت: عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ اسلامی و سالروز انتصاب امیرمؤمنان به عنوان خلیفه بلافصل و به حق حضرت ختمی مرتبت است.

وی بیان داشت: استان خوزستان جزء پیشتازان در هشت سال دفاع مقدس بود؛ چرا که احساس نیاز می‌شد تا مردم در صحنه‌ها و جبهه‌های گوناگون حضور داشته باشند، خوزستانی‌ها به گونه‌ای در آن دوران درخشیدند که امام راحل عنوان داشت خوزستان، دین خود را به اسلام ادا کرد.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: آن زمانی که رهبر انقلاب در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه بر حضور مردم در صحنه و کمک رسانی دستگاه‌های مختلف به نیازمندان تأکید کردند، شاهد حماسه آفرینی اقشار مختلف و سیل کمک‌ها بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مردم ایران در مقابله با کرونا آسیب دیدند، عنوان داشت: آموزه‌های دینی بر یاری رسانی به همدیگر تأکید دارند و در گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه که رهبر انقلاب خواستار کمک دوباره شدند، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ورود کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) استان خوزستان با حضور چندین نهاد تشکیل شده است، گفت: کمک‌ها در گام دوم افزون بر بسته‌های معیشتی مباحثی از قبیل کمک در تأمین اجاره بها، تعمیر وسایل سرمایشی و سایر مسائل را در برمی گیرد./۹۴۵۶/پ210/ب1
ارسال نظرات