۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۵۹۷۲۰
برای بار دوم؛

کتاب مذاکرات و مناظرات آیت الله شفیعی تجدید چاپ شد

کتاب مذاکرات و مناظرات آیت الله شفیعی تجدید چاپ شد
جلد اول کتاب مذاکرات و مناظرات از سوی انتشارات ناجی جزایری برای بار دوم تجدید چاپ شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلد اول کتاب مذاکرات و مناظرات با تحلیل و بررسی هفتاد مورد از اعتقادات مذهب شیعه از سوی انتشارات ناجی جزایری برای بار دوم تجدید چاپ شد.

در این کتاب که از سوی آیت الله شفیعی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۱۶ بخش و ۱۵۸ صفحه به چاپ رسیده است، بخش‌هایی نظیر تحلیل مساله ازدواج موقت در اسلام، گفتگو در مسجد النبی، حمله خلیفه دوم به خانه علی (ع) و زهرا (س) و آتش زدن این خانه، آیا شیعیان قرآن را تحریف شده می‌دانند؟ و موضوع عید غدیر و حضور ۱۲۰ هزار صحابی منعکس شده است.

مخاطبان کتاب حاضر با تحلیل و بررسی هفتاد مورد از اعتقادات مذهب شیعه با مضامینی مانند آیا شیعیان کافرند؟، فلسفه عزاداری برای امام حسین (ع)، حدیث لوح اخضر، جانشین خداوند بر زمین کیست؟، ابهامات اعتقادی من، فایده زیارت مردگان و اهل قبور چیست؟، مرجعیت دینی و علمی اهل بیت (ع)، لزوم شناخت امام، شرح مساله بیعت، اخلاق و رفتار خلیفه دوم و توضیح پیرامون قرآن حضرت علی (ع)، آشنا می‌شوند.

جلد دوم کتاب مذاکرات و مناظرات نیز به تعدادی از شبهات مطرح شده درباره اعتقادات شیعه پاسخ می‌دهد که به صورت جداگانه از سوی انتشارات ناجی جزایری در سال ۹۴ چاپ شد./۹۴۵۶/ت304/ب1
ارسال نظرات