۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۵۹۷۲۷
مدیر مدرسه علمیه امام باقر کامیاران:

دولت انرژی خود را بیهوده در پای میز مذاکره دشمنان هزینه نکند

دولت انرژی خود را بیهوده در پای میز مذاکره دشمنان هزینه نکند
مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: دولت باید به وضعیت داخلی کشور رسیدگی کند و انرژی خود را بیهوده در پای میز مذاکره دشمنان هزینه نکند که هیچ فایده ای برای نظام و ملت ندارد.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، اظهار داشت: عوامل بسیاری چه در سطح منطقه و چه در داخل و حتی در سطح بین الملل به دنبال ایجاد حاشیه برای نظام به هر قیمتی هستند.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: یکی از این حواشی که در حال شعله ور شدن بود، برگزار شدن یا نشدن عزاداری های ماه محرم در این ایام بود که این مساله باعث دغدغه مندی بسیاری از دلسوزان دین گشته بود.

وی ادامه داد: از یک سو دشمنان با تبلیغات زیرکانه خود به دنبال انزوای هیات های مذهبی و تشکل های دینی بودند و از سوی دیگر دشمن می خواست به بهانه حفظ سلامت مردم و کرونا اجتماعات دینی را منزوی و عملا از میدان خارج کند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران تصریح کرد: با این وجود بازهم به برکت وجود رهبر انقلاب اسلامی و سخنان حکیمانه ایشان، تمام دسیسه های دشمنان برای ایام محرم به یکباره از هم پاشید و امام خامنه ای در کلام با صلابت خویش اصل مطلب را بیان فرمودند که این را باید یک پیروزی فرهنگی برای کشور عنوان کرد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزاری مراسم اقامه عزای حسینی در دهه محرم را ملزم به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا دانستند که این تصمیم گیری از سوی ایشان چندین نکته مهم در دل خود دارد.

این استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: از یک سو در کلام رهبری به خوبی چهره اجتماعی، مردمی و به روز اسلام به تمام جهانیان شناسانده شد و از سوی دیگر در کلام معظم له مشخص گردید که اسلام توجه و اهتمام خاصی به سلامت مومنین دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید جامعه برای گذر از این موقعیت تاریخی از بصیرت و روحیه انقلابی برخوردار باشد، عنوان داشت: امروز دینداری باید همراه با بصیرت باشد، یعنی دیندار بابصیرت نیاز کنونی جهان اسلام است و از همین روست که دشمنان به دنبال زدودن رنگ بصیرت از چهره دین اسلام هستند و گروه های تروریستی و فرقه های منشعب شده از اسلام نتیجه بی بصیرتی می باشد.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مذاکرات دولت با بیگانگان و غربی ها اشاره کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن به هر روشی دشمنی خود را علیه این انقلاب و ملت ثابت کرده است و جنایات زیادی نیز انجام داده است، حال دل خوش نمودن به مذاکره با دشمنان قسم خورده نظام چه معنایی می تواند داشته باشد؟!.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: دولت دوازدهم که کمتر از یک سال از عمر آن باقی مانده است باید به وضعیت داخلی کشور رسیدگی کند و انرژی خود را بیهوده در پای میزهای مذاکره دشمنان هزینه نکند که هیچ فایده ای برای نظام و ملت ندارد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران خاطرنشان ساخت: بنابراین بهترین راه و روش برای آخرین ماه های باقیمانده از عمر دولت دوازدهم حل و فصل مشکلات اقتصادی، نوسانات ارزی، معیشت مردم و... است./1401/ت210/ب1

ارسال نظرات