۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۵۹۶۵۸
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی:

سازمان تبلیغات اسلامی به فضای مجازی ورود کند

سازمان تبلیغات اسلامی به فضای مجازی ورود کند
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از مباحثی که سازمان تبلیغات اسلامی می تواند به آن ورود کند فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی‌شاهرودی امروز با معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، گفت: خوشبختانه شاهد تغییرات بسیار خوب و مثبتی در رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی کشور هستیم که این می تواند نوید دهنده آینده خوبی برای این حوزه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: تاریخ اسلام نشان داده است که روحانیت همیشه به عنوان چراغ هدایت مردم در مسایل دینی و مذهبی بوده است، لذا باید گفت همیشه ارتباط بین روحانیت و جامعه باید همیشگی و منسجم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: وظایف جامعه روحانیت به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی بسیار ویژه و البته گسترده است، لذا این سازمان می تواند نقش بسیار بزرگی در جذب روحانیون برای پوشش مراسم های مذهبی و دینی در اقصی نقاط کشور داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: همچنین از سازمان تبلیغات اسلامی می خواهیم که از ظرفیت مساجد، فضای مجازی، روحانیون مستقر و ماموستاها استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی دیگر از مباحثی که سازمان تبلیغات اسلامی می تواند به آن ورود کند بحث فضای مجازی است و از این فرصت می توان بهترین استفاده را در ترویج دین داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تصریح کرد: همچنین باید نوع سازمان دهی در تبلیغات اسلامی به گونه ای باشد که در شرایط خاص بتوان روحانیون را گردهم جمع آورد و از ظرفیت های آنان استفاده کرد؛ لذا برای انجام این مهم باید زیرساختها مهیا شود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بنابراین باید تبلیغات اسلامی همواره مدافع مسایل دینی و مذهبی، هنرمندان، طلبه ها و... در جامعه باشد و اجازه ندهند که دشمنان ابتکار عمل را در کشور به دست بگیرند.

وی گفت: دشمن هیچ امیدی به فعالیت نظامی علیه انقلاب اسلامی نداشته و ندارد و روی به جنگ نرم و فرهنگی آورده است که در این میان نقش و جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی بسیار پررنگ تر و حساس تر شده است و این سازمان به عنوان خط مقدم فرهنگی نظام در مقابل دشمنان قرار دارد./1401/پ310/ب1

ارسال نظرات