۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۵۹۴۳۶
نماینده ولی فقیه در کردستان:

انقلاب اسلامی جهان را به سمت اسلام پیش می برد

انقلاب اسلامی جهان را به سمت اسلام پیش می برد
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انقلاب اسلامی جهان را به سمت اسلام پیش می برد و تاریخ نشان داده کسانی که به هر دلیل از این انقلاب دوره شده اند متضرر شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار اعضای هیأت های اندیشه ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، گفت: هدف اساسی و اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تعیین اهداف انقلاب بر اساس رسالت های دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: یکی دیگر از وظایف نهادهای انقلابی و فرهنگی به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیازمند همراهی دیگر نهادهای انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌ شاهرودی ادامه داد: در دوران چهل ساله انقلاب کارهای بسیاری در کشور انجام گرفته است که بسیار ارزشمند می باشند، ولی آنگونه که باید در این زمینه تبلیغات لازم انجام نشده است، لذا در این بین نیازمند فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی بهتر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش شود تا انسجام بین نهادها در فعالیت‌های مناسبتی پررنگ شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: باید در ایام الله و اعیاد مذهبی و ملی همیشه از پتانسیل های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استفاده کنیم و دستگاه های دولتی نیز موظف هستند که کارهای خود را با این شورا هماهنگ کنند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: باید در دهه ولایت و امامت برنامه های خاص و آموزنده ای انجام شود که میزان علم و اطلاعات مردم از ائمه اطهار علیهم السلام را افزایش دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه رفیع حضرت ابراهیم در تاریخ بشریت، عنوان کرد: خداوند متعال برای هدایت هر قوم و ملتی، یک رهبر و ولی انتخاب کرده است که حضرت ابراهیم (ع) نمونه بارز این امر بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی گفت: امروز نقش انقلاب اسلامی در جهان بسیار حساس و کلیدی شده است. این انقلاب جهان را به سمت اسلام پیش می برد و در مقابل تاریخ نشان داده است کسانی که به هر دلیل از این انقلاب دوره شده اند متضرر شده اند.

وی در پایان سخنان خود افزود: امام خامنه ای بر تشکیل تمدن نوین اسلامی تاکید داشته و دارند، لذا باید برای ساخت این تمدن عظیم یک بسیج جهانی راه اندازی شود./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات