۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۵۹۷۴۲
تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت وگو با رسا،

انفجار لبنان موجب تاخیر در انتقام خون شهید «علی کامل محسن» می شود

انفجار لبنان موجب تاخیر در انتقام خون شهید «علی کامل محسن» می شود
استاد دانشگاه لبنان با توجه به انفجار در بیروت اظهار داشت: انتقام خون شهید علی کامل محسن برای مدتی بعد از این انفجار به تاخیر خواهد افتاد.
دکتر طلال عتریسی استاد دانشگاه لبنان و تحلیلگر سیاسی در گفت و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، پیرامون انفجارات عصر روز سه شنبه در لبنان ابراز داشت: بعد از انفجار ترسناک و بزرگ بیروت سناریوهای بسیار متفاوت مطرح شد که شاید رژیم صهیونیستی این کار را کرده است و بعضی شبکه های خلیجی بیان کردند که کار رژیم صهیونیستی است و بعضی شبکه های لبنانی مدعی شدند که این انفجار مربوط به کشی حزب الله است که برای آنها سلاح حمل می کرده است.
وی بیان کرد: لبنان در وضعیت خوبی قرار ندارد و به سبب حمله رژیم صهیونیستی حزب الله در آمادگی کامل بود تا در پاسخ به شهادت یکی از اعضای حزب الله در دمشق جواب هرگونه تقابل  این رژیم را بدهد. اما آنچه که حاصل شد انفجار داخلی بود نه عملی خارجی و انفجار در محلی که انبار نیترات بود صورت گرفته و سبب آن اهمال یا فساد این مواد است. و در آینده باید پاسخ داده شود که چرا  این مواد به بندرمنتقل شده و چه کسی منتقل کرده و چرا در این جا نگه داری می شود و... سوالاتی است که باید در اینده جواب آنها را جست و جو کرد.
دکتر طلال عتریسی افزود: حزب الله بعد این فاجعه شدید که در آن بیش از 50 شهید و سه هزار مجروح بوده به طوری که صدا انفجار تا قبرس به گوش رسیده است، پاسخ خود به رژیم صهیونیستی را به تاخیر می اندازد.
وی بیان کرد:  سید حسن نصر الله سخنرانی خودش را به دلیل این حادثه به تاخیر انداخت و باید گفت انتقام خون شهید علی کامل محسن هم برای مدتی به تاخیر خواهد افتاد. 
ارسال نظرات