۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۵۹۷۵۵
جبهه العمل اسلامی خواستار شد؛

ایستادگی در مقابل تلاش های خبیثانه آمریکا و رژیم صهیونیستی

ایستادگی در مقابل تلاش های خبیثانه آمریکا و رژیم صهیونیستی
جبهه العمل اسلامی در بیانیه ای پیرامون حادثه عصر روز سه شنبه لبنان خواستار ایستادگی مردم در مقابل تلاش های خبیثانه آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان در بیانیه ای پیرامون حادثه انفجار عصر روز سه شنبه بیروت اعلام کرد: دولت باید مسؤولیت قانونی و اخلاقی خودش را در قبال آسیب دیدگان و آنچه در لبنان اتفاق افتاده، انجام دهد.
در این بیانیه اعلام شد: آرزوی شفای سریع و رحمت برای شهیدان داریم و امیدوار به پیدا شدن مفقودین هستیم. همه لبنانی ها باید با همکاری و همدلی به ویژه به آسیب دیدگان این فاجعه کمک کنند. 
همچنین در این بیانیه تاکید شد: چرا باید این مواد منفجره در یکی از انبارهای منطقه مرفا بیروت نگه داری شود؟ مسؤول مستقیم وجود این مواد سالیان سال بدون در نظر گرفتن تدابیر لازم و پیشگیرانه از حادثه چه کسی بود؟ چرا این مواد زودتر در منطقه ای امن نابود نشد تا منجر به چنین فاجعه ای انسانی برای کشور نشود؟ باید گفت که ظلمی آشکار در حق شهروندان و کشور صورت گرفته است. این اتفاق درست در زمانی رخ داد که یک عده با کینه ورزی قصد تحمل مسؤولیت ها و خطا های گذشته را به دولت فعلی لبنان داشتند و این جای تحمل دارد.
جبهه العمل اسلامی ابراز داشت: ما خواستار برخورد قضایی و محاکه مقصران این حادثه و هر کسی که کینه و فتنه را در لبنان گسترش می دهد و دروغ های را نسبت به مقاومت مطرح می کند، هستیم. از مردم لبنان و رسانه های می خواهیم که در مقابل فتنه ها و تلاش های خبیثانه آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستند تا امنیت و آسایش دوباره در لبنان حکمفرما شود.
ارسال نظرات