۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۵۹۸۱۱
با انتشار بیانیه صورت گرفت؛

ابراز همدردی تیپ مستقل امام جعفر صادق با مردم و دولت لبنان

ابراز همدردی تیپ مستقل امام جعفر صادق با مردم و دولت لبنان
تیپ مستقل امام جعفر صادق (ع) ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان، از عموم ملت ایثارگر ایران و همه مسلمانان جهان خواست همه امکانات خود را برای یاری رساندن به پیش‌قراولان جبهه مقاومت ومردم مظلوم لبنان بسیج کنند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) با انتشار بیانیه ای با مردم و دولت لبنان پیرامون حادثه انفجار بندر بیروت ابراز همدردی کرد.

در این بیانیه آمده است:

وقوع انفجار مهیب در بندر بیروت لبنان که منجر به کشته و زخمی شدن چندین هزار نفر از مردم لبنان گردید موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

باکمال تاسف بعضی از جریانات و رسانه های غربگرا به جای همدردی و کمک به مردم لبنان و کم نمودن آلام خانواده های داغدار در یک پروپاگاندای خبری و رسانه ای تیغ حملات خود را به سمت حزب الله لبنان و جبهه مقاومت که سال ها با نثار خون عزیزان همین مرز بوم توانسته اند امنیت پایداری را در لبنان فراهم کنند نشانه رفته و بیم آن می رود که همین امر دستمایه اختلاف افکنی و تفرقه بین احزاب و قومیت های مختلف لبنانی گردد.

امیدواریم با تلاش دولت و ملت لبنان مسببین و مقصرین این حادثه عظیم به حول و قوه الهی معرفی گردند تا چنانچه اگر کسانی عامدانه به این جنایت بزرگ اقدام کرده اند،چهره کریه و خوی جنایت کارانه آن ها بر همگان روشن گردد.

تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان و مجروحین این حادثه بزرگ و با اعلام آمادگی در جهت گسیل کمکهای مومنانه وبشردوستانه به آسیب دیدگان این حادثه، ازعموم ملت نوع دوست وایثارگر ایران و همه مسلمانان جهان می خواهد همه امکانات خود را برای یاری رساندن به پیش قراولان جبهه مقاومت ومردم مظلوم لبنان بسیج نمایند./1350/د102/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
آفرین به تیپ روحانیون به واسطه اعلام همدردی به موقع
0
0