۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۶۵۹۸۳۱

آغاز دومین مرحله رزمایش مواسات در دامغان با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی+ تصاویر

آغاز دومین مرحله رزمایش مواسات در دامغان با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی+ تصاویر
دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه در شهرستان دامغان طی آئینی با حضور مسئولان این شهرستان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، اجرای مرحله دیگری از رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای یاری محرومان و نیازمندان و کاهش مشکلات آسیب دیدگان از شیوع کرونا با تهیه و توزیع بیش از دوهزار بسته معیشتی طی آئینی با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان در محل سالن ورزشی سپاه ناحیه دامغان رسماً آغاز شد.

امام جمعه دامغان در حاشیه آغاز دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، با اشاره به توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی در نخستین مرحله این رزمایش در شهرستان دامغان، اظهار داشت: در تلاش هستیم دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان دامغان علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، مباحثی همچون جهیزیه زوج‌های جوان، کمک به صنوف آسیب دیده از شیوع کرونا، سوق دادن نذورات مردمی به سوی یاری نیازمندان و ... را در بربگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان خاطرنشان کرد: این مرحله از رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه شهرستان دامغان در سه مرحله زمانی دهه امامت و ولایت، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر با همت سپاه ناحیه دامغان و همکاری خیران نیک اندیش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، مراکز نیکوکاری و ... برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان دامغان با اشاره به توزیع دو هزار بسته معیشتی در نخستین بخش از این مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افزود: ارزش هر بسته معیشتی شامل اقلامی مثل برنج، گوشت، روغن، لوبیا، نخود، عدس، لپه، سویا، ماکارونی و خرما، ۵۰۰ هزار تومان است./۹۷۷/پ210/ب1
 
آغاز دومین مرحله رزمایش مواسات در دامغان با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی+ تصاویرآغاز دومین مرحله رزمایش مواسات در دامغان با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی+ تصاویرآغاز دومین مرحله رزمایش مواسات در دامغان با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی+ تصاویرآغاز دومین مرحله رزمایش مواسات در دامغان با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی+ تصاویرآغاز دومین مرحله رزمایش مواسات در دامغان با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی+ تصاویرآغاز دومین مرحله رزمایش مواسات در دامغان با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی+ تصاویر
جواد رمضانیان
ارسال نظرات