۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۵۹۸۳۵
امام جمعه همدان:

مردم نذورات خود را به فقرا و مستضعفین بدهند

مردم نذورات خود را به فقرا و مستضعفین بدهند
امام جمعه همدان گفت: باتوجه به نزدیکی ماه محرم و نذوراتی که مردم در این ایام دارند، بهتر است این نذورات را به فقرا و کسانی که آسیب اقتصادی بیشتری دیده ‏اند، بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در مراسم رزمایش کمک‌های مومنانه در همدان ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: با توجه به انتظارات رهبر معظم انقلاب در استمرار رزمایش کمک ‏های مومنانه، جلساتی با مسئولان امر گذاشته شد.

وی اضافه کرد: طی جلساتی که با متولیان این امر داشتیم، مقرر شد، در سه بازه زمانی دهه امامت، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر این رزمایش برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در قرارگاه رزمایش کمک های مومنانه، اطلاعاتی جمع آوری شده است که در این مرحله از آن اطلاعات برای کمک به اقشاری که در ایام کرونا آسیب بیشتری دیده اند، استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی بیان داشت: زمان پایان یافتن بیماری کرونا برای هیچ کس مشخص نیست و تا زمانی که این بیماری وجود دارد، باید این رزمایش هم ادامه داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به نذورات مردم در ماه محرم، گفت: با توجه به نزدیکی ماه و محرم و نذوراتی که مردم در این ماه انجام می دهند، بهتر است این نذورات را به فقرا و کسانی که آسیب اقتصادی بیشتری در این ایام دیده‏ اند، بدهند./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات