۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۵۹۸۸۵
در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «۵ انگشتی‌های قرمز»

رونمایی از کتاب «۵ انگشتی‌های قرمز»
در آستانه روز خبرنگار از کتاب «پنج انگشتی‌های قرمز» اثر زنده یاد حجت الله پیران کاشانی خبرنگار قرآنی ایکنا در کاشان و خادم قرآن و نهج البلاغه رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، در آئین رونمایی از این کتاب که پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار کاشان در محل ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در کاشان برگزار شد، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: این کتاب در ارتباط با اتفاقات و وقایع جبهه مقاومت به چاپ رسیده است.

وی افزود: این کتاب با ۴۸ صفحه و در تیراژ یکهزار نسخه امسال از سوی انتشارات مؤسسه بوستان کتاب چاپ و منتشر شده است.

نمکی گفت: حجت الله پیران کاشانی خبرنگار خبرگزاری ایکنا در کاشان و خادم قرآن و نهج البلاغه بود که برای غربت زدایی از نهج البلاغه از ابتدای فعالیت مؤسسه امیرالمومنین کاشان نخستین مؤسسه شبانه روزی حفظ یک ساله سه کتاب قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در کشور با این مؤسسه همکاری داشت و خدمات شایانی در این راه داشت.

وی افزود: برای پاسداشت زحمات زنده یاد حجت الله پیران خادم قرآن و نهج البلاغه قرار بود مراسمی در خور شأن وی برگزار شود، اما به دلیل شیوع کرونا و وضعیت قرمز در کاشان این امکان فراهم نشد.

نمکی ابراز امیدواری کرد با انتخاب کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم پاسداشتی برای این خادم نهج البلاغه در کاشان برگزار شود.

شایان ذکر است، حجت الله پیران کاشانی خبرنگار خبرگزاری ایکنا در کاشان و خادم قرآن و نهج البلاغه اسفند ماه سال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درسن ۳۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و یک فرزند پسر از وی به یادگار مانده است.

لازم به ذکر است، آئین رونمایی از کتاب «پنج انگشتی‌های قرمز» اثر زنده یاد حجت الله پیران کاشانی خبرنگار قرآنی ایکنا در کاشان و خادم قرآن و نهج البلاغه پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار کاشان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده زنده یاد حجت الله پیران کاشانی در محل ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در شهرستان کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات