۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۶۵۹۹۴۰
جامعه مدرسین:

هوشیاری و انسجام مردم لبنان اهداف دشمنان را خنثی خواهد کرد

هوشیاری و انسجام مردم لبنان اهداف دشمنان را خنثی خواهد کرد
جامعه مدرسین در پی حادثه انفجار در بندر شهر بیروت پیام تسلیتی صادر و تأکید کرد که قطعا در آینده فاش خواهد شد که مسؤولیت اصلی ماجرا بر عهده چه کشورهایی است.

یه گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه انفجار در بندر شهر بیروت پیام تسلیتی صادر و تأکید کرد که قطعا در آینده فاش خواهد شد که مسؤولیت اصلی ماجرا بر عهده چه کشورهایی است و اما این واقعیت نباید نادیده گرفته شود که امروز دشمنان محور مقاومت و لبنان متحد،  بیشترین بهره را از این اتفاق برده اند.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه غم انگیز و محنت بار انفجار در بیروت و جانباختن ومجروح شدن جمع کثیری از مردم لبنان موجب تالم و تاثر گردید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز همدردی با مردم شریف لبنان این حادثه سهمگین و مصیبت بار را به مردم، دولت، بویژه حزب الله مقاوم و مدافع لبنان و رهبر مجاهد آن سیدحسن نصرالله  تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال برای جانباختگان طلب رحمت و مغفرت و برای مجروحان،شفای عاجل مسئلت دارد.

با توجه به حجم گسترده ویرانی ها و تخریب زیرساخت های اساسی ،مردم مومن و انسان دوست ایران کمک های مادی و معنوی خود را به سمت لبنان سرازیر خواهند کرد و چون همیشه محبت و پیوند خود با لبنان  را به نمایش خواهند گذاشت.

قطعا در آینده فاش خواهد شد که مسئولیت اصلی ماجرا بر عهده چه کشورهایی است. اما این واقعیت نباید نادیده گرفته شود که امروز دشمنان محور مقاومت و لبنان متحد،  بیشترین بهره را از این اتفاق برده اند. اگرچه علت حادثه هنوز به طور کامل مشخص نیست  اما شواهد بیشماری وجود دارد که  از دست‌های پشت پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خونبار بیروت خبر می دهد و سوءظن وقوع یک اقدام تروریستی جنایتکارانه را تقویت می کند. لذا هشیاری و انسجام ملی مردم لبنان اهداف و برنامه های دشمنان لبنان را خنثی و بی اثر خواهد کرد.

لبنان این روزها همچون دیگر کشور های مقاوم و مبارز در فشار تحریم ها و تهدید های آمریکا و استکبار جهانی به سر می برد. شرایط خطیر پیش آمده نیز سختی ها و آلام را دوچندان کرده است اما لبنان در این وضعیت حساس با صبر و بصیرت، مخاطرات و محنت های پیش آمده را مدیریت خواهد کرد و دشمنان وحدت و عزت لبنان را ناکام خواهد گذاشت. این ملت رشید مجال فتنه گری و تفرقه انگیزی را به دشمنان قسم خورده خود یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهد داد و با همت و تکیه‌ی به ایمان و نجابتی که دارد سربلند و قهرمان باقی خواهد ماند.

ان شاءالله مصایبی که بر اثر این حادثه بر مردم مقاوم و شریف لبنان وارد شده است، با لطف و رحمتِ مضاعف الهی جبران گردد و پرچم عزت و سرافرازی این مردم شرافتمند با همت و مجاهدت فداکارانه مردم لبنان و  کمک و همیاری ملت های اسلامی همچنان برافراشته و در اهتزار باقی بماند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم/998/د102/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
در روزگاري كه هر مخالف به رسانه‌اي تبديل شده است و كانال و سايتي براي خود دارد و در زمانه جنگ روايت‌ها، حوزه هاي علميه فاقد قواي رسانه اي لازم هستند.
0
0
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
با سلام و درود بر عزیزان خوب و بزر گوارمان در سایت وزین و بسیار دوست داشتنی رسا ، عید غدیر ، عید ولایت و امامت را بر تمام شما سروران محبوبم تبریک عرض نموده و از حضرت احدیت برایتان طول عمر پر برکت و سلامتی و سعادت و سر بلندی در هر دوعالم را خواهانم . با عرض ادب دوستدارتان ، محمد مهدی اسلامی .
0
0