۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۵۹۹۵۶
مجلس علماء فلسطین در لبنان؛

از همه کشورها می خواهیم برای رهایی لبنان از مشکلات بشتابند

از همه کشورها می خواهیم برای رهایی لبنان از مشکلات بشتابند
مجلس علماء فلسطین در لبنان طی بیانیه ای اعلام کرد: از همه کشورها می خواهیم که دست یاری و کمک را برای رهایی لبنان از این فاجعه دراز کنند و به یاری لبنان عزیز بشتابند.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مجلس علماء فلسطینی در لبنان طی بیانیه ای پیرامون حادثه اخیر انفجار بیروت اعلام کرد: بر همگان توصیه می کنیم که از لبنان حمات کنند و نیروهای فلسطینی مقیم بیروت در مشارکت برای نجات و جست و جوی مردم و اهداء خون و کمک به بیماران، پزشکان و پرستاران تشکر می کنیم.
شیخ محمد موعد سخنگوی رسمی مجلس علماء فلسطین بیان کرد: فلسطینی های ساکن لبنان را به اهداء خون و کمک بیشتر به پزشکان و عملیات جست و جو توصیه می کنیم و آنها می خواهیم با تمام انرژی خود در کنار برادران لبنانی تا زمان خروج از این فاجعه بمانند.
وی در این بیانیه بیان کرد: مجلس علماء فلسطین خود را در این مصیبت شریک مردم لبنان می داند و حاضر به همکاری و کمک به بیروت در مواجهه با این فاجعه ای که سبب درد و رنج عده ای بسیار زیادی شد، است.
همچنین در بیانیه اعلام شد: که آرزوی رحمت و مغفرت برای درگذشتگان و صحت و سلامتی برای آسیب دیدگان داریم و امیدواریم مفقودین این حادثه به جمعه خانواده های خود بازگردند و از همه کشورها می خواهیم که دست یاری و کمک را برای رهایی لبنان از این فاجعه دراز کنند و به یاری لبنان عزیز بشتابند.
ارسال نظرات