۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۵۹۹۶۹
مسعودی در گفت‌وگو با رسا تشریح کرد؛

برنامه‌های "جشن بزرگ میثاق ولایت" / اهدای ۱۴ جهیزیه به زوج‌های جوان

برنامه‌های
مسؤول رسانه مدرسه علمیه مشکات به تشریح برنامه‌های جشن بزرگ میثاق ولایت پرداخت و از اهدای ۱۴ جهیزیه کامل به زوج‌های جوان به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.

سعید مسعودی مسؤول رسانه مدرسه علمیه مشکات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح برنامه های جشن بزرگ میثاق ولایت که از ابتدای دهه ولایت آغاز به کار کرده و تا شام عید سعید غدیر ادامه دارد پرداخت و گفت: در شش شب گذشته برنامه های متنوعی را با حضور و سخنرانی شخصیت ها و سخنرانان شاخص حوزوی همچون حجج اسلام والمسلمین فرحزاد، رفیعی، سید حسین مؤمنی، حسینی اراکی و حاج ابوالقاسم برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ میثاق ولایت در فضایی کاملاً بهداشتی و با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود، اظهار داشت: اجرای سرودخوانی توسط گروه سرود میثاق، معرفی کتاب های ناشران برگزیده استان، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، قرعه کشی 5 سفر زیارتی مشهد مقدس، اجرای برنامه طنز توسط عمو روحانی و بابا پهلوون، شعر خوانی شاعران مطرح قم و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از برنامه های ما در این جشن بزرگ بوده که هر شب اجرا شده است.

مسعودی خاطرنشان کرد: در طول برگزاری جشن بزرگ میثاق ولایت، دو شب در زمینه قرعه کشی سفر زیارتی مشهد مقدس به همت آیت الله محمدی عراقی و دوستان در سازمان شهرداری به 12 نفر از حاضران به قید قرعه کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس تعلق گرفت که پیش بینی می شود امشب و فرداشب نیز تعداد قرعه کشی ها از 5 نفر بیشتر باشد.

مسؤول رسانه مدرسه علمیه مشکات با اشاره به اینکه عوامل برگزاری جشن بزرگ میثاق ولایت طرح اهدای جهیزیه به زوج های جوان و اطعام 110 هزار پرس غذای گرم در روز عید سعید غدیر را اجرا می کنند، گفت: امشب به صورت نمادین چند خودروی حمل جهیزیه و حمل مواد غذایی در مراسم حاضر می شوند تا مردم مشاهده کنند کمک های مردمی و خیریه صرف مسائل و امور خیر می شود.

وی با اشاره به طرح اطعام 110 هزار پرس غذای گرم با مشارکت و هم افزایی مجموعه هایی همچون دفتر مقام معظم رهبری در قم، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) و مدرسه مشکات روز عید سعید غدیر اجرا می شود، افزود: مواد غذایی در اختیار هیأت ها قرار گرفته و قرار است که پس از طبخ غذا، آن ها را در محل های مورد نظر در اختیار خانواده ها قرار دهند و یا به صورت عمومی بین مردم پخش کنند.

همچنین راه اندازی کاروان شادی روز غدیر با گل آرایی 110 ماشین و طی مسافت ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران و پخش 1200 پرس غذای گرم نیز از سایر برنامه های ما در روز عی غدیر است./841/ت302/ق

ارسال نظرات