۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۶۶۰۰۰۸

نگاهی به فعالیت‌های جهادی طلاب دزفولی

نگاهی به فعالیت‌های جهادی طلاب دزفولی
حجت الاسلام خاکی گفت: با جمع آوری نذورات مردمی، دو هزار پرس غذا توسط روحانیون مستقر در مناطق محروم توزیع و در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام احسان خاکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک عید غدیر اظهارداشت: در روایات برای اطعام در چنین روزی تأکید بسیاری شده است؛ از این رو گروه‌های جهادی حوزه علمیه آیت الله قاضی به کمک خیران و مردم نیکوکار شهرستان و روحانیون اقدام به جمع آوری نذورات مردمی کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول بیان داشت: با جمع آوری نذورات مردمی، دو هزار پرس غذا توسط روحانیون مستقر در مناطق محروم توزیع و در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام خاکی به برگزاری جلسه فرهنگی فرقه شناسی اشاره کرد و افزود: در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین سعادت مهر، به عنوان دبیر کارگاه فرقه شناسی در سال ۹۹ انتخاب شد.

وی بیان داشت: شناسایی مناطق تحت تاثیرفرق ضاله در شهرستان و شناسایی اساتید مجرب حوزه و دانشگاه که در خصوص فرق ضاله تدریس نمودند، اهم مباحث مطر شده در جلسه بود.

                                          گفتگو/دو هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم دزفول پخش می‌شود
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول گفت: بکارگیری اساتید مجرب و برنامه ریزی برای برگزاری کلاس درسطح شهرستان، تشکیل جلسه کارگره با حضور اساتید و شناسایی سطوح علمی اساتیدباتوجه به فرق مختلف دیگر مواردی است که در جلسه مطرح شد./۹۴۵۶/ت302/ف
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
تبریک عید غدیر به طلاب دزفولی عزیز
0
0