۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۵۹۹۷۵
مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان مطرح کرد؛

اهدی ۳۴ جهیزیه در دهه ولایت / توزیع بیش از ۸ هزار پرس غذا در عید غدیر

اهدی ۳۴ جهیزیه در دهه ولایت / توزیع بیش از ۸ هزار پرس غذا در عید غدیر
شهریاری با اشاره به اینکه ۳۴ جهیزیه ولایت میان زوج‌های جوان نیازمند توزیع شد، گفت: پخت بیش از هشت هزار پرس غذا در روز عید غدیر در برخی نقاط استان صورت می‌گیرد.
حامد شهریاری، مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک عید غدیر اظهارداشت: خبرنگاران تصویر محرومیت‌ها را منعکس می‌کنند و همین انعکاس سبب یاری رسانی خیران و مؤمنان می‌شود.

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان با اشاره به اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی به محرومان و نیازمندان در نتیجه اطلاع رسانی اصحاب رسانه است، عنوان داشت: قطعا اصحاب رسانه در اجر و ثوابی که گروه‌های جهادی و یاریگران در خدمت رسانی به نیازمندان کسب می‌کنند، شریک خواهند بود.

شهریاری با اشاره به اینکه ۳۴ جهیزیه از سوی قرارگاه جهادی طی دهه ولایت میان زوج‌های جوان نیازمند توزیع شد، خاطرنشان کرد: پخت بیش از هشت هزار پرس غذا در روز عید غدیر در برخی نقاط استان صورت می‌گیرد ضمن اینکه بنا شد تا در ماهشهر بیش از یک تن ماهی طبخ و در میان نیازمندان توزیع شود.

وی با بیان اینکه در عید قربان ۱۴۰ راس گوسفند، قربانی و در میان نیازمندان، فقرا و ایتام توزیع شد، ادامه داد: توزیع وسایل بازی در میان کودکان نیازمند در عید قربان، اهدای یخچال، تلویزیون، کولر و آبگرمکن به تعدادی از خانواده‌های نیازمند اهوازی در این دهه صورت گرفت.

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان با اشاره به اینکه تولید ماسک در دو کارگاه قرارگاه ادامه دارد، تصریح کرد: در دهه ولایت حدود ۵۰ هزار ماسک میان نیازمندان توزیع شد ضمن اینکه در عید غدیر بنا است تا کارناوال شادی و نورافشانی در نقاط اهواز پیگیر برگزار کنیم.

شهریاری با اشاره به هوای گرم استان تصریح کرد: بنا است تا تعداد بسیاری کولر آماده کنیم و در ده تا پانزده روز آینده تقدیم خانواده‌های نیازمند کنیم./۹۴۵۶/ت310/ف
ارسال نظرات