۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۵۹۹۴۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

جهانیان ولایت مداری را در ایران اسلامی مشاهده می‌کنند

جهانیان ولایت مداری را در ایران اسلامی مشاهده می‌کنند
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با بیان اینکه برکات ولایت مداری را همه جهان در ایران اسلامی احساس کرده است، گفت: ان شاءالله در مسیر امیرالمؤمنین حرکتها و کار را انجام دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مجلس خبرگان هبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه عید غدیر، عید میثاق ولایت است، اظهار داشت: جایگاه عید غدیر در معارف اسلامی، بسیار رفیع و بلند است خدای متعال به نبی اکرم دستور می‌دهند که آنچه در حجه الوداع از سوی خداوند نازل شده را ابلاغ کن که اگر ابلاغ ولایت نکنی، رسالت را تمام نکرده ای.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه با ابلاغ ولایت، اسلام دین خاتم شد، عنوان داشت: با ابلاغ ولایت و طراحی منظومه ولایت مطلقه امیر المومنین که نتیجه آن ولایت مطلقه فقیه و استقرار نظام عدالت و حکومت دینی است، دین اسلام به تمامیت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با بیان اینکه اکمال و اتمام نعمت الهی با ابلاغ ولایت تحقق پیدا کرد، ادامه داد: پس از ابلاغ ولایت خداوند می‌فرماید که دیگر از دشمنان خدا نترسید، اما از من بترسید، از من بترسید یعنی نگران این باشید که آیا بر میثاق ولایت پایبند هستید یا نه؟.

وی با بیان اینکه برکات ولایت مداری را همه جهان در ایران اسلامی احساس کرده است، خاطرنشان کرد: ان شاءالله در مسیر امیرالمؤمنین (ع) حرکت‌ها و کار را انجام بدهیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از آداب روز غدیر میثاق برادری و اخوت است، گفت: همدلی و اخوت را در روز عید غدیر میان یکدیگر بالا ببریم، خوزستان ما در اخوت و برادری در ایستادگی و مسیر ولایت همیشه مثال زدنی بوده است./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
به جرأت مي توان ادعا كرد محتواي غني حوزه های علمیه منهاي ابر رسانه ها، حكم علومي را دارد كه در حصار جلد كتاب محصور است و قدرت انتقال و عينيت ندارد.
0
0