۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۵۹۸۵۱

اعلام برنامه‌های دهه امامت و ولایت در شهرستان دشت آزادگان

اعلام برنامه‌های دهه امامت و ولایت در شهرستان دشت آزادگان
رییس اداره تبلیغات اسلامی دشت آزادگان گفت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت با محوریت کمک به خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.
حجت الاسلام احمد سواری، رییس اداره تبلیغات اسلامی دشت آزادگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه امامت و ولایت در رابطه با برنامه‌های در نظر گرفته شده در این دهه اظهار داشت: برگزاری مسابقه با محوریت اسامی علی، حیدر، امیر، کرار و ذوالفقار و توزیع محصولات فرهنگی از نخستین فعالیت‌های صورت گرفته در این دهه است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دشت آزادگان با اشاره به اینکه تعدادی از بسیجیان پشت ماشین‌ها را با شعار‌های مربوط به امامت و ولایت تزیین می‌کنند، عنوان داشت: دیدار با مدافعان سلامت شهرستان و تقدیر از زحمات شان در زمینه مقابله با کرونا، پخش نان و آب آشامیدنی صلواتی و کرایه رایگان مسافران از سوی برخی تاکسیران‌ها دیگر برنامه‌هایی است که با همت پایگاه‌های بسیج و هیأت‌های مذهبی و انجمن‌های خیریه برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه برگزاری مراسمات دهه امامت و ولایت رعایت می‌شود، ادامه داد: پخش نان و آب آشامیدنی صلواتی، پخش شیرینی در مصلی نماز جمعه شهرستان و برگزاری کاروان شادی موتوری ویژه غدیر دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام سواری ادامه داد: ساخت و ساز و خرید وسایل ویژه نیازمندان، کمک به اشتغالزایی و تأمین کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، تحصیل و توزیع سبد ارزاق در طول دهه امامت و ولایت صورت خواهد گرفت.

وی گفت: هیأت فرهنگی مذهبی ولایت محفل بسیجیان و رهروان شهدای سوسنگرد، پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) سوسنگرد و انجمن خیریه ابوتراب (ع) دشت آزادگان به همراه حوزه دوشهری (سردار شهید حبیب شریفی) ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان یاریگر سازمان تبلیغات در برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات