۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۶۰۰۴۷
عبدالملک الحوثی:

دور شدن از ولایت ریشه مشکلات امت اسلامی است

دور شدن از ولایت ریشه مشکلات امت اسلامی است
رهبر انصارالله یمن گفت که تحریف در سنت پیامبر اکرم موجب کشیده شدن برخی به سمت غرب شده است.
به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسب عید سعید غدیر، عامل مشکلات امت اسلام را دور افتادن از تعالیم و سنت‌های پیامبر اکرم (ص) دانست.
به نوشته وبگاه المسیره، او در این سخنان «ولایت» را ضامن استمرار حرکت الهی و سدی در برابر نفوذ دشمنان امت دانست و گفت که کامل شدن دین و نهایت نعمت که خداوند در قرآن ذکر کرده نه از موضع نبوت، بلکه از جانب ولایت است و امت اسلامی در صورت بروز تحریف و نقصان در سیره و سنت پیامبر نمی‌تواند در این مسیر گام بردارد و آن را ادامه دهد و این مسأله تأثیر منفی بر زندگی مسلمانان می‌گذارد.
عبدالملک الحوثی تأکید کرد که تحریف موجب شده است تا برخی از امت اسلامی به سمت «یهود» و «نصاری» برای حل مشکلات خود سوق پیدا کنند و آن‌چه که از آنان می‌رسد را تحسین و تمجید کنند و آن‌چه که آمریکا و غرب برای حل مشکلات داخلی دنیای اسلام توصیه می‌کنند را بپذیرند.
او گفت که یهود و نصاری نوع دیدگاه و مفاهیم خود در عرصه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را بسیار کارساز برای حل مشکلات بشریت می‌دانند و این در حالی است که مبدأ الهی در نوع دیدگاه آنان نیست و باید گفت که چیزی جز شر و خطر از جانب دشمنان به امت اسلامی نمی‌رسد.
رهبر انصارالله یمن، دور شدن از تعالیم الهی را همچنین موجب دخالت بیگانگان در امور امت اسلامی و تسلط آن‌ها دانست و گفت که این مسائل موجب بروز چنین شرایطی در کشورهای اسلامی شده است.
ارسال نظرات