۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۶۰۰۴۸
شامگاه گذشته؛

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد
مراسم عمامه گذاری هفت طلبه مدرسه الغدیر اهواز با حضور علما و خانواده‌های طلاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شامگاه گذشته، مراسم عمامه گذاری هفت طلبه مدرسه حوزه علمیه الغدیر اهواز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد ابوطالب حوزه الغدیر برگزار شد.

این مراسم با حضور آیات موسوی جزایری و حیدری، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام مسعود بهرامپور، مدیر حوزه علمیه خوزستان و خانواده‌های طلاب در مسجد ابوطالب (ع) حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.
                                         پ/مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد
آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به سالروز عید غدیر و فلسفه عمامه گذاری طلاب در چنین روزی اظهار داشت: حوزه الغدیر از حوزه‌های موفق استان است که تاکنون خدمات ارزنده‌ای به مردم اهواز داشت و طلاب آن در همه میدان‌های جهاد و خدمت رسانی حضور فعالی دارند.

وی با بیان اینکه علم آموزی و تقوا مداری از وظایف طلاب است، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیت مرجع مردم در مسائل شرعی و اعتقادی هستند؛ طلاب عزیز سربازان امام زمان (عج) هستند که باید به سلاح علم و تقوا مجهز باشند.
                                      پ/مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد
در پایان نیز سیدنعیم فاضلی، حسین ال کثیر، اسماعیل مالح پور، سجاد یلالی، علی ترابی، مقداد طلیعی و محمد سیاحی به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات