۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۶۰۰۵۹

۲۰ مددجوی آبشار عاطفه‌ها راهی خانه بخت شدند

۲۰ مددجوی آبشار عاطفه‌ها راهی خانه بخت شدند
به همت خیرین مؤسسه آبشار عاطفه‌ها ۲۰ فقره جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، با همت خیرین و امام جمعه دهدشت 20 فقره جهیزیه به مددجویان زیر پوشش خیریه آبشار عاطفه‌ها در دهدشت اعطا شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین با استناد به روایتی از امام کاظم(ع) اظهار داشت: در روز قیامت که گرمای طاقت فرسا انسان‌ها را اذیت می‌کند سه قوم در سایه عطوفت خدای رحمان هستند

امام جمعه دهدشت گفت: دسته اول کسانی هستند که اصلاح ذات‌البین دارند و دوم کسانی که یتیمی را سرپرستی کنند.

وی با بیان اینکه گروه سوم مشمول این حدیث کسی که است ازدواج دو جوان را تسهیل کند، افزود: اقدام خیریه آبشار عاطفه‌ها در فراهم سازی زمینه ازدواج جوانان مصداق این گروه است.

وی با اشاره به دشواری ازدواج در شرایط اقتصادی امروز جامعه تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی چشم و هم چشمی کار ازدواج را سخت کرده است.

وحدانی‌فر گفت:می‌طلبد خیرین برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ازدواج آسان تلاش کنند با این کار خیلی از آسیب‌های اجتماعی از بین می‌رود.

امام جمعه دهدشت قناعت را لازمه زندگی خوب دانست و اضافه کرد:به فرموده امیرالمومنین علی(ع) هر کسی قانع باشد همیشه احساس سیری دارد.

وی خطاب به نوعروسان تصریح کرد: توکل به خدا، توسل به اهل بیت،نماز اول وقت و تکریم همسررا سرلوحه زندگی قرار دهیدو رضایت خالق را جلب کنید.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
ممنون از تلاش های بی وقفه تون با تشکر از سایت خوبتون
0
0