۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۶۰۱۱۰
نناینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ سلامتی مردم در اولویت برگزاری مراسم محرم است

حفظ سلامتی مردم در اولویت برگزاری مراسم محرم است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری مراسم محرم بر اساس دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا، گفت: حفظ سلامتی مردم در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم محرم که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: در برگزاری مراسم محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا توجه به سلامت امت اسلامی در اولویت قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مراسم عزاداری محرم امسال برا ساس دستورالعمل ستاد ملی کونا برگزار خواهد شد و هیات های مذهبی باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی به نقش مردم در حفظ سلامتی خود اشاره کرد و گفت: مراسم عزاداری امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد و تجمع در مراسم عزاداری باید به حدی باشد که سلامت مردم به خطر نیفتد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم محرم تأکید کرد و گفت: آموزش های لازم که توسط دانشگاه علوم پزشکی به نمایندگان هیأت های مذهبی ارائه می شود، مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: عمل به فرمایشات رهبری، توصیه های دانشگاه علوم پزشکی و تجربه برگزاری مراسم شب های قدر، دعای عرفه و عید غدیر در برگزاری مراسم محرم مورد رضایت مفید است./۹۴۵۱/پ210/ب1

ارسال نظرات