۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۶۰۱۰۶
به منظور عبور از مشکلات دوران کرونایی صورت می گیرد؛

ارائه خدمات مشاوره ای از سوی مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران

ارائه خدمات مشاوره ای از سوی مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران از آمادگی مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران برای ارائه خدمات مشاوره ای به طلاب، روحانیان و خانواده های آنها در دوران سخت کرونایی خبر داد.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از آمادگی مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران برای ارائه خدمات مشاوره ای به طلاب، روحانیان و خانواده های آنها در دوران سخت کرونایی خبر داد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص به وجود آمده در کشور، افزود: مرکز مشاوره حوزه علمیه استان به طور آنلاین و همچنین تلفنی آماده ارائه خدمات مشاوره ای به طلاب، طلاب و خانواده های آنها برای عبور از شرایط سخت دوران کرونا است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور به ویژه وضعیت خاص هفته های اخیر، بسیاری از مردم از لحاظ روحی و همچنین مدیریت شرایط با مشکلات بسیاری مواجه هستند، ادامه داد: متخصصان مرکز مشاوره حوزه علمیه استان ظرفیت بسیار مناسبی برای ارائه خدمات مشاوره ای به جامعه حوزوی و خانواده های آنها در این دوران هستند.

حجت الاسلام طبرسی همچنین خاطرنشان کرد: مشاوران مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران همچنین آمادگی دارند علاوه بر حوزویان و خانواده های آنها به سایر افراد جامعه نیز مشاوره های لازم را برای برون رفت از دوران خاص کرونایی ارائه دهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به طور حتم پس از ریشه کن شدن ویروس کرونا جامعه با برخی مشکلات روحی مواجه خواهد بود، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده ها می تواند از بروز عوارض خطرناک روحی و روانی در دوران کرونا جلوگیری کند.

استاد حوزه علمیه مازندران از فعالیت بیش از سی مشاور روحانی در مرکز مشاوره حوزه علمیه استان خبر داد و تصریح کرد: این مشاوران دوره های تخصصی مقدماتی و پیشرفته آموزش مشاوره را به خوبی گذرانده و دارای مدارک معتبر هستند.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که مشاوره چراغ روشنی برای عبور از مشکلات و بحران های احتمالی در زندگی است، خاطرنشان کرد: این روزهای سخت کرونایی را می توان با راهنمایی و مشاوره به سلامت و موفقیت طی کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود دعا و نیایش را یکی از مهم ترین راه های رسیدن به آرامش در دوران سختی ها و مشکلات دانست و ادامه داد: به طور حتم توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) می تواند عامل گشایش بسیاری از مشکلات و گره ها باشد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات