۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۶۰۱۴۶

اعضای هیأت امنا و مدیر جدید موسسه‌ تخصصی خطابه‌ امیر بیان معرفی شدند

اعضای هیأت امنا و مدیر جدید موسسه‌ تخصصی خطابه‌ امیر بیان معرفی شدند
حجت الاسلام وکیل‌پور طی مراسمی به عنوان مدیر جدید موسسه تخصصی خطابه‌ امیر بیان معرفی شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام علی کلاته، حجت الاسلام تقی وکیل‌پور به عنوان مدیر جدید موسسه معرفی شد.

ضمنأ در این جلسه، اعضای هیأت امنای موسسه که با همفکری دغدغه‌مندان جبهه‌ی انقلاب به تصمیم‌سازان موسسه اضافه شده‌اند، به قرار ذیل معرفی شدند:
 حجج اسلام آقایان سلمه‌ای، حقانی، رستم‌پور و عزت‌زمانی.

 در این جلسه حجت الاسلام رستم‌پور ضمن تأکید بر کار پرحجم جهادی در عرصه‌ی خطابه، ضرورت نیل به اجتهاد در فقه و اصول را تبیین کرد.

در ادامه حجت الاسلام سلمه‌ای به عنوان رییس هیأت امنای موسسه، با اشاره به خاطرات خود از سردار سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بر سخت‌کوشی و ضرورت تلاش مضاعف در جهت پیشبرد اهداف جبهه‌ی انقلاب تأکید نموده و قیام لله و اخلاص در کار، را به عنوان دو رمز موفقیت اعضای امیر بیان دانست.

همچنین حجت الاسلام حقانی بر تبیین رابطه‌ی موسسه با بیانیه‌ی گام دوم تاکید کرد؛ و از لزوم توجه در اجرای دقیق فرامین دینی در ضمن کار پرحجم جهادی سخن گفت و به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت.

در پایان حجت الاسلام وکیل‌پور، مدیر جدید موسسه، با تشریح برنامه‌های آتی، به ضرورت استمداد از شهداء در فعالیت‌ها، کار جبهه‌ای و نگاه‌های بلند و راهبردی در تدوین برنامه‌ها اشاره کرده، از همه‌ی صاحب‌نظران و دلسوزان جبهه‌ی انقلاب دعوت به همکاری نمود. او گفت: باید طوری کار کنیم که دشمنان از حضور ما بترسند؛ و مظلومان دلگرم شوند./1324/د102/ف

ارسال نظرات