۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۶۰۱۹۱

هشدار جبهه العمل اسلامی نسبت به بهره برداری سیاسی از انفجار بیروت

هشدار جبهه العمل اسلامی نسبت به بهره برداری سیاسی از انفجار بیروت
جبهه العمل اسلامی در بیانیه ای پیرامون حادثه وارد شده بر لبنان بیان کرد: حقایق باید روشن شود و طرفهای درگیر از این مصیبت وارده سوء استفاده به نفع خود نکنند.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان در بیانیه ای پیرامون آنچه که در این کشورو بر اثر انفجار رخ داد، اعلام کرد: پس از فاجعه غم انگیزی که پایتخت لبنان را لرزاند و از نظر مادی و معنوی آثار سنگینی بر مردم و بندر بیروت وارد کرد، لازم است که همگان با همکاری و همدلی و عدم سوء استفاده از این مصیبت برای به نتیجه رساندن اغراض سیاسی خود و پیاده شدن اهداف خارجی توجه داشته باشند.
همچنین در این بیانیه تاکید شد: که اهداف خارجی سعی در نشان دادن ضعف قوه قضایی لبنان در به ثمر رساندن نتیجه این حادثه دارد و همگان باید هوشیار باشند که دوباره لبنان تحت استعمار کشور های دیگر قرار نگرفته و تحقیقات به دست گروهای بین المللی برای عقاب کردن مسؤولان لبنان صورت نگیرد، زیرا در این حالت عدم اعتماد به دولت و قوه قضایی نتیجه آن خواهد بود.
جبهه العمل اسلامی در این بیانیه ای افزود: ما خواستار کشف و روشن شدن پشت پرده این ماجرا هستیم و حقایق آن باید بر همگان نمایان شود و تحمل مسؤولیت بزرگتر بر دوش کسانی است که با اهمال و چشم پوشی از انجام وظایف خود منجر به وقوع این حادثه شده اند و این موضوع باید به دور از انتقام جویی به نتیجه برسد.
این جبهه در بیانیه خود ابراز داشت: رسانه ها نباید آتش بیار معرکه باشند و از آب گل آلود ماهی بگیرند و با اخبار جعلی و سوء استفاده از این شرایط به مقاومت حمله کنند، زیرا نقش مقاومت دررویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی بر همگان مشهود و مقاومت آبروی لبنان است.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
بود طبل خالی صدایش شدید __نفهمتر ز مکرون ،ترامپ کس ندید __ترامپی که سر تا بپایش پلید ___گرفته است شیر زیاد از ولید __خودش در جهان یکه تاز است بجهل ___چنین مفسدانی نگردند اهل . _______________________________________________ _از زبان حزب الله خطاب به مکرون : هان ای رئیس کودن ، بیجا نباش شادان __اینک کسی نباشد نادان تر از تو نادان ___جدّی گرفته ایم ما دشمن را هر که باشد ___کوبیم شدید بفرقش تا خرد شود بپاشد .
0
0