۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۶۰۲۳۸
آیت الله سلیمانی در گفت‌وگو با رسا:

فتاح به دنبال تحقق عدالت اجتماعی در کشور است

فتاح به دنبال تحقق عدالت اجتماعی در کشور است
نماینده خبرگان، سخنان رییس بنیاد مستضعفان را در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: هدف رسانه‎ای رییس بنیاد مستضعفان پس گرفتن بیت المال است.

یکی از دغدغه های اصلی نظام اسلامی مسأله تحقق عدالت اجتماعی بوده که از وظایف مسؤولان به ویژه دولت است؛ در همین راستا سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در سخنانی در رسانه ملی با افشاگری بهنگام بر این مسأله تأکید و آرمان محرومیت زدایی و خدمت به مستضعفین را به دولتمردان گوشزد کرد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رسیدگی به حال محرومان را از وظایف مسؤولان عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از آرمان‎های بزرگی که انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل گرفت، مسأله عدالت اجتماعی است.

وی به تشکیل هیأت اندیشه ورز در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب یک جریان اندیشه ورز را در مجلس خبرگان رهبری طراحی فرمود و کمیسیونی تحت عنوان «کمیسیون اندیشه ورز» به وجود آمد که در ارتباط با این مسأله است، این که انقلاب اسلامی تا چه حد توانسته به آرمان‎های اصلی خود دست یابد یا چه مقدار فاصله دارد؟

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد، نهادهای مبارک و مقدسی هستند که از تفکر امام راحل نشأت گرفته و رهبر معظم انقلاب آن را پشتیبانی کرده اند تا عدالت اجتماعی شکل بگیرد.

رییس بنیاد مستضعفان حرفی را بی اساس بر زبان جاری نمی کند

وی سید پرویز فتاح را از نیروهای ارزشی نظام دانست و افزود: مسؤولیتی که به ایشان واگذار شده، بر اساس لیاقت و قابلیت وی بوده است؛ مطمئناً آقای فتاح حرفی را بی اساس بر زبان جاری نمی کند و قطعاً مصلحت نظام و مستضعفین و آرمان امام خمینی(ره) و ایده‎های رهبر معظم انقلاب را مد نظر قرار داده که در رسانه ملی مطرح کرده است.

آیت الله سلیمانی به اهمیت شفاف سازی رسانه ای از سوی رییس بنیاد مستضعفان پرداخت و اظهار داشت: ممکن است گفته شود که این مسائل به صورت غیرعلنی پیگیری شود، اما ظاهراً تأثیرگذار نبوده است و ناچارا رسانه ای شده تا با حمایت مردم و با پشتوانه انقلابی و جهادی، سرمایه‎های بنیاد مستضعفان و قشر مستضعف بازپس گرفته شود.

وی گفت: برخی از امکانات به نوعی در اختیار ارگان هایی است که آن ارگان ها عنوان استضعاف ندارند؛ اما از این نعمت‎ها کم و بیش بهره‎مند هستند.

سخنان فتاح در جهت منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق عدالت اجتماعی است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری به تدبیر و آینده نگری رییس بنیاد مستضعفان اشاره و تصریح کرد: آقای فتاح در طول دوران مسؤولیت خود قطعاً ابتدا مشکلات ذکر شده را رصد کرده و سپس رسماً دست به شفاف سازی زده است.

وی با بیان این که فتاح از مدیران متعهد نظام است، گفت: ایشان برای قصد و غرض شخصی شعار نداده، بلکه حقایقی را مطرح کرده که قطعاً به مصلحت اجتماع و انقلاب است و حتماً به دنبال فرمایشات ایشان یک تحولی به وجود خواهد آمد و سخنان وی در جهت منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق عدالت اجتماعی است./822/ت302/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
فتاح با بودجه بیت المال با صدا و سیما قرارداد می بندد و بعد میاد کل نظام را میزند که بگوید با هیچ کس عهد و اخوت نبسته است از آن طرف دوستان دیگرمان مثل شما با بودجه بیت المال سازمان تبلیغات کلیپ می سازد که فتاح را بزند
انقدر بهم چنگ بندازید که انتخابات 1400 را با عشق تقدیم مقابل کنیم و یک آدم مثل روحانی بیاد بشینه البته اگر با این کارهاتون چیزی از نظام باقی بگذارید
0
0
امراله مهماندوست
Iran, Islamic Republic of
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۷
سلام تو را خدا به دادم برسید جانباز ۲۵ در صد هستم با کد ملی ۲۵۱۰۶۹۲۰-- تلفن همراه ۰۹۱۷۱۲۰۶۶-- تبلیغات دروغین دولتی --گوش فلک را کر می کند خیلی گرفتارم اما برای اینجانب که احدی از ایثارگران هستم فریادرسی نیست لطفا پیام اینجانب را منتشر کنید.
0
0