۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۶۰۴۷۱
با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

مراسم شکرانه خدمت در غدیر برگزار شد

مراسم شکرانه خدمت در غدیر برگزار شد
دبیر بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به برگزاری بیش از ۷۹۰ مراسم در شب و شام غدیر در مشهد، گفت: بیش از یک میلیون و دویست هزار اطعام در عید غدیر در مشهد صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم شکرانه خدمت در غدیر شب گذشته در عرصه میدان شهدای مشهد با حضور مردم ولایت مدار مشهد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام سعید آخوندی، دبیر بنیاد بین المللی غدیر در خراسان رضوی شب گذشته در این مراسم به تبیین فعالیت های مختلف در دهه ولایت در مشهد پرداخت و از همکاری نهادهای مختلف و مشارکت خانواده ها در بزرگداشت با شکوه غدیر و دهه ولایت در مشهد تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به مشارکت نهادهای مختلف و هماهنگی و همکاری آن ها در برگزاری باشکوه دهه ولایت و عید غدیر در مشهدالرضا، گفت: آن چه امسال در غدیر اتفاق افتاد به همت زحمات و خدمات شیعیان و دوستداران حضرت علی(ع) بود و نهادهای مختلف، دستگاهای فرهنگی، مساجد و هیأت های مذهبی در کنار هم با اتحاد و هم دلی کارهای بزرگی را انجام دادند.

حجت الاسلام آخوندی به فعالیت های آستان قدس رضوی در دهه ولایت اشاره و ابراز کرد: همراهی در طرح لواء علوی، برگزاری گروه سرود خیابانی، برگزاری جشن های دهه ولایت در حرم مطهر رضوی، پشتیبانی برنامه تلویزیونی شب های سناباد، برگزاری مسابقه حاضران به غایبان برسانند و مشارکت در طرح یک میلیون و صد هزار اطعام گرم در روز عید غدیر از فعالیت های خادمان رضوی است که از آن ها تقدیر می شود.

دبیر بین المللی بنیاد غدیر ابراز کرد: استانداری و فرمانداری برنامه ریزی برای هماهنگی دستگاه ها داشتند همچنین شهرداری اقدام به آذین بندی شهری، اکران های شهری، پشتیبانی مالی از ستاد برگزاری غدیر و برنامه های دهه ولایت داشته است، نیروی انتظامی نیز امنیت را برپا داشت که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 790 مراسم در شب و شام غدیر در مشهد، گفت: با همکاری معاونت فرهنگی سپاه امام رضا، مرکز رسیدگی به امور مساجد و سازمان تبلیغات  بیش از 790 مراسم در شب و شام غدیر در مشهد برگزار شد همچنین صدا و سیمای استان پوشش خوب ویژه برنامه های دهه ولایت را داشته است که تقدیر می شود.

وی افزود: با حمایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی و اداره کل اوقاف و امور خیریه از تشکل های مردمی یک میلیون و صد هزار اطعام گرم در روز عید غدیر تهیه و توزیع شد همچنین خدمت گزاران مجتمع امیرالمومنین(ع) اقدام به سازماندهی بیش از 300 کاروان شادی و سازماندهی آشپزخانه های مردمی و پخت 110 هزار غذا در عید غدیر را داشته اند.

حجت الاسلام آخوندی بیان داشت: برپایی کاروان شادی با تریلی بزرگ توسط موسسه فرهنگی خیمه النتظار، سرکشی از کودکان بی سرپرست در ایام دهه ولایت توسط کانون جوادالائمه، پشتیبانی از برنامه تلویزیونی شب های سناباد توسط خادمان مجتمع مهدی مهرآباد، برگزاری مسابقه کتاب توسط مجموعه پاتوق کتاب، برگزاری مسابقه برای کودکان توسط روحانیون جهادی، جشن های خانگی و منزل آرایی توسط بانوان مشهدی و محله آرایی و ماشین آرایی توسط جوانان مشهدی از جمله برنامه های برگزار شده در دهه ولایت در مشهد است.

دبیر بین المللی بنیاد غدیر خاطرنشان کرد: خطبا اقدام به تشکیل هیأت اندیشه ورز، هماهنگی ساماندهی جشن های مناطق تلفیقی، برگزاری طرح های لواء علوی و خدمت رسانی علوی در دهه ولایت داشته اند همچنین ائمه جمعه ستاد بنیاد غدیر در شهرستان ها را راه اندازی داشته اند که قابل تقدیر است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات