۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۶۰۴۷۴
معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری خبر داد؛

برگزاری کارگاه یک روزه «عوامل تحکیم خانواده در فرهنگ اسلامی»

برگزاری کارگاه یک روزه «عوامل تحکیم خانواده در فرهنگ اسلامی»
مسگرزاده گفت: مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) به مناسبت روز ملی خانواده اقدام به برگزاری کارگاه یک روزه با موضوع «عوامل تحکیم خانواده در فرهنگ اسلامی» کرده است.

سرکار خانم، سمیه مسگرزاده معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت روز ملی خانواده، گفت: مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) به مناسبت روز ملی خانواده اقدام به برگزاری کارگاه یک روزه با موضوع «عوامل تحکیم خانواده در فرهنگ اسلامی» کرده است.

وی افزود: این کارگاه با سخنرانی حجت الاسلام وافی مدیر موسسه جهادی تبلیغی روایت گران نور شنبه 25 مردادماه از ساعت 11:30 به صورت مجازی برای طلاب خواهر برگزار می شود.

مسگرزاده با تاکید بر اینکه اسلام توجه خاصی به تحکیم بنیان خانواده دارد، عنوان کرد: خانواده به عنوان اساسی ترین نهاد اجتماعی زیر بنای جوامع و منشأ فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و تاریخ بشر بوده است برای همین پرداختن به این بنای مقدس به منظور هدایت و حمایت از آن بسیار لازم و ضروری به شمار می رود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) ادامه داد: هدف از برگزاری کارگاه آشنایی بیشتر طلاب با عوامل تحکیم خانواده و سبک زندگی اسلامی بوده تا طلاب افزون بر رعایت و تبلیغ سبک زندگی اسلامی زمینه تحکیم بنیان خانواده را در جامعه فراهم کنند./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات