۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۶۰۶۱۷
دبیرکل جهاد اسلامی:

امارات برای باقی ماندن در قدرت، خدمتکار اسرائیل و آمریکا شده‌ است

امارات برای باقی ماندن در قدرت، خدمتکار اسرائیل و آمریکا شده‌ است
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تصمیم امارات تصریح کرد: که برای باقی ماندن در قدرت، خدمتکار اسرائیل و آمریکا شده‌اند.
به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، به توافق امارات و رژیم صهیونیستی درباره عادی‌سازی روابط واکنش نشان داد.
 شامگاه روز گذشته، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد  تل‌آویو و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، دبیرکل جهاد اسلامی در این خصوص گفت: «توافق ننگ میان امارات و دشمن به مثابه سقوط خشتی دیگر از خشت‌های دیوار فرسوده اعراب است».
زیاد النخاله ادامه داد: «ننگ بر آنها... همه چیز را پایمال می‌کنند آن وقت چهره و تاریخشان را با خون فلسطینیان و ملت‌های عرب رنگین می‌کنند. آنها برای آنکه برده و خدمتکار اسرائیل و آمریکا بمانند و قدرت و حکومت‌شان را از دست ندهند، قدس را برای حرمت‌شکنان وا می‌گذارند».
النخاله در ادامه گفت: «چه گستاخی و ننگی! کارشان به جایی رسیده است که جای پایی برای نتانیاهو و ترامپ شده‌اند. مردم فلسطین و گروه‌های سیاسیش امروز نباید دیگر به پشت نگاه کنند؛ به سمت کسانی که [در این مسیر] فروافتادند».
وی در ادامه با تأکید بر اینکه گمان درباره این مسئله که عادی‌سازی روابط با تل‌آویو باعث برقراری صلح می‌شود، تأکید کرد که این چیزی جز یک توهم نیست.
النخاله تأکید کرد: «مردم فلسطین باید مطابق با نگرشی آشکار درباره اصل مقاومت با یکدیگر هماهنگ شوند.پیش از اینکه از دیگران بخواهیم از اقدام ننگین خود دست بردارند، تشکیلات رسمی خودگردان فلسطین باید از صلح متوهمانه خود دست بکشد».
در همین ارتباط، منابع صهیونیستی امروز گزارش دادند که هیأتی به ریاست یک مقام بلندپایه این رژیم هفته آینده در راستای رایزنی درباره طرح صلح با امارات راهی ابوظبی می‌شود.
ارسال نظرات