۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۶۰۶۲۲
امام جمعه سنندج:

بانوان مسلمان دنباله رو فرهنگ غربی نشوند

بانوان مسلمان دنباله رو فرهنگ غربی نشوند
ماموستا رستمی گفت: زنان مسلمان باید از توصیه های قرآن و بزرگان دین اسلام تبعیت کنند و هرگز خود را دنباله رو فرهنگ غربی نسازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: با تلاش جهادگونه گروه های درمانی و خود مردم شاهد کم رنگ شدن بیماری کرونا در کشور به ویژه در استان کردستان هستیم.

امام جمعه سنندج گفت: با این وجود نباید اینگونه پنداشت که خطر ویروس کرونا کاملا از بین رفته است زیرا این طرز فکر می تواند شرایط را بحرانی کند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید در بحث مبارزه با کرونا قدم های خود را ثابت تر و محکم تر برداریم تا بر این شرایط که کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است پیروز شویم.

ماموستا رستمی ادامه داد: در این بین جای دارد از رسانه ها  و خبرنگاران که همواره در پوشش اخبار بیماری کرونا و... حضوری جهادی داشته اند تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه سنندج گفت: حضور در نماز جمعه در اسلام از واجبات است و بی شک رحمت خداوند برای کسانی است که در این آیین عبادی و سیاسی شرکت می کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: رسول اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام همواره بر رعایت اخلاق اسلامی تاکید داشته اند لذا باید گفت که غصب بیت‌المال، پرداخت نکردن زکات و آزار و اذیت والدین و... از نشانه‌های آخرالزمان می باشد.

امام جمعه سنندج با انتقاد از پوشش برخی از بانوان در جامعه، عنوان کرد: زنان مسلمان باید از توصیه های قرآن و بزرگان دین اسلام تبعیت کنند و هرگز خود را دنباله رو فرهنگ غربی نسازند، زیرا زن در جوامع غربی به عنوان یک کالا نگریسته می شود ولی نگاه اسلام به زن یک نگاه معنوی و ارزشمند است و افرزندان صالح از دامن زنان پاکدامن به معراج می رسند./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
قدردانی از مسئولان قضایی بابت سرکشی بازداشتگاه ها، بر تعیین تکلیف فوری بازداشتیها و پیگیری مستمر وضعیت آنها
0
0