۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۶۶۰۶۷۸
واکنش ائتلاف الفتح به توافق ننگین با رژیم صهیونیستی؛

درخواست برای تحریم حاکمان امارات

درخواست برای تحریم حاکمان امارات
ائتلاف الفتح عراق با صدور بیانیه‌ای خواستار تحریم حاکمان امارات به‌علت توافق نگین و خفت‌بار با رژیم صهیونیستی شد.
به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه خبری ناس، ائتلاف الفتح با صدور بیانیه‌ای توافق سازش میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی را محکوم کرده است و از ملت‌ها و کشورهای عربی و اسلامی خواست تا حاکمان امارات را تحریم کنند.
این بیانیه با اشاره به توطئه گروه‌های متخاصم با آرمان فلسطین تأکید کرد: ما در ائتلاف الفتح این اقدام زشت را محکوم کرده و از وجدان ملی اماراتی‌ها و افکار عمومی عربی و اسلامی می خواهیم که در کنار حقوق ملت فلسطین که حاکمان امارات آن را دستخوش بازی خود کرده و می‌خواهد آن را به پل عبور به سمت اهداف آمریکایی تبدیل کنند، قرار بگیرند.
ائتلاف الفتح افزود: ما همچنین خواستار بیداری اسلامی برای ابراز ارزشهای انسانی هستیم. امت اسلام مانند حاکمیت امارات نیست، بلکه یک موجودیت هوشیار و مقاوم و قهرمان است که در تمام جغرافیای امت قرار دارد.
این بیانیه از تمامی ملت‌ها و کشورهای عربی و اسلامی خواست تا حاکمان امارات و تمام کسانی که دست دوستی خود را به سمت صهیونیست‌های اشغالگر دراز می‌کنند، تحریم کنند.
ائتلاف الفتح ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این اقدام به معنی به رسمیت شناختن و اعتراف به موجودیت غده سرطانی اسرائیل است که بر پایه قتل و کشتار و مصادره اراضی فلسطین بنا گذاشته شده است. این بیانیه می‌افزاید: در این شرایط چه کسی در فلسطین باقی مانده که اماراتی‌ها بند توقف شهرک سازی را به عنوان شرطی برای امضای توافق عادی‌سازی با اسرائیل مطرح کرده‌اند؟
ائتلاف الفتح افزود: ما به طرف های اماراتی و اسرائیلی می‌گوییم که این انقلاب به پایان نمی‌رسد و نسل‌های کنونی و آینده فلسطین تسلیم نمی‌شوند و مبارزه ملی فلسطینیان ادامه پیدا می‌کند و همانطور که امام موسی صدر گفت قدس تنها توسط مسلمانان با ایمان و معتقد آزاد خواهد شد.
ائتلاف الفتح اتفاق اخیر را لکه ننگی برای امضا کنندگان توافق دانست و تأکید کرد که آنها در باتلاق آمریکا و اسرائیل گرفتار شده‌اند، اما امت اسلام دست از قدس و کرامت و اعتقادات خود بر نمی‌دارد و فلسطین با وجود تمام توطئه‌ها آزاد و قهرمان باقی خواهد ماند و قدس پایتخت تاریخی و ابدی آن خواهد بود.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه از توافق بین محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برای عادی‌سازی کامل روابط خبر داد.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
متاسفانه امارت تصمیم بسیار اشبتاهی گرفت ولی با فشار کشورهای مسلمان و قطع ارتباط با این کشور متوجه اشتباهش خواهد شد
0
0