۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۶۰۷۴۳
امام جمعه موقت کرمانشاه:

خدمت به آزادگان وظیفه مسؤولان است

خدمت به آزادگان وظیفه مسؤولان است
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: آزادگان سرمایه معنوی انقلاب اسلامی محسوب می شوند، زیرا سالیان متمادی در زندان های رژیم بعثی انواع سختی ها و مشقت ها را به جان خریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس، به مناسبت 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به وطن اسلامی امروز با امام جمعه موقت کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در این دیدار که با رعایت کامل پروتکل ها و موازین بهداشتی برگزار شد، عنوان کرد: آزادگان سرمایه معنوی انقلاب اسلامی محسوب می شوند، زیرا سالیان متمادی در زندان های رژیم بعثی انواع سختی ها و مشقت ها را به جان خریدند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: شما آزادگان سالیان متمادی از خانواده و عزیزان خود دور بودید و با رشادت و استعانت از اهل بیت علیهم السلام در برابر شکنجه های رژیم بعثی مقاومت کردید که این خود یک مبارزه برای سربلندی کشور و نظام بود که شما با کمال افتخار انجام دادید.

این استاد حوزوی ادامه داد: جایگاه شما عزیزان هم ردیف جانبازان و ایثارگران است و کاری که شما در آن روزهای سیاه و تاریک در سیاه چال های رژیم بعثی صدام انجام دادید، مایه افتخار هر ایرانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کسی شما عزیزان را به زور به جبهه های حق علیه باطل نفرستاد و این خود شما بودید که به صورت داوطلبانه در مقابل دشمنان این آب و خاک و برای دفاع از ناموس ایرانی به جبهه های حق علیه باطل شتافتید.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: امروز مسؤولان و مدیران مکلفند که پای سخنان و درددل شما عزیزان بنشینند و مشکلات شما آزادگان سرافزار را بشنوند و حل کنند.

این استاد حوزوی ادامه داد: خدمت به آزادگان سرافزار برای هر مسؤولی نه تنها وظیفه شمرده می شود، بلکه افتخار نیز محسوب می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در ادامه تاکید کرد: همه عزیزان، چه شهدا، چه جانبازان و چه شما آزادگان عزیز سهم بزرگی در پیروزی جنگ هشت ساله داشته اید لذا تکریم شما عزیزان بر همه ما یک واجب بزرگ است./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات