۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۶۶۰۹۲۰
بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت روابط امارات با اسرائیل؛

امارات باید هزینه این خوش رقصی را بپردازد

امارات باید هزینه این خوش رقصی را بپردازد
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای هرگونه توافق و عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای محکومیت هرگونه توافق و عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کرد؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اقدام حقارت آمیز و ذلت‌بار حاکمان سرسپرده اماراتی در عادی‌سازی روابط با جرثومه فساد و جنایت، رژیم غاصب صهیونیستی، خودفروشی و خودباختگی خسارت‌بار است.

این اقدام ننگین، نشان از اوج فساد و هواپرستی حکام اماراتی دارد و زخمی بر پیکر مجروح فلسطین مظلوم وارد کرده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت هرگونه توافق و عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام می‌دارد: حکام دست‌نشانده و مفسد اماراتی نمی‌توانند خللی در استقامت و اقتدار جبهه مقاومت ايجاد ‌کنند و همواره در برابر مؤمنان و ملت‌های مسلمان، روسياه و بی‌مقدار خواهند بود.

ترامپ تلاش دارد با از پرده خارج کردن روابط نفت خواران ثروتمند و مرتجع منطقه با اسرائیل، برای این رژیم غاصب فرصت نقش‌آفرینی فراهم کند و از طریق برخی سران خائن عربی به محور مقاومت ضربه بزند. صهیونیست‌ها نیز از این به بعد آشکارا گاوها سعودی و اماراتی اهدایی ترامپ را خواهند دوشید. این حقارت و ذلت حکام مستبد منطقه، سقوط و خذلان آنان را سریع‌تر محقق خواهد کرد و هیچ منفعتی برای امنیت و ثبات آنان نخواهد داشت. صهیونیست‌ها باید بدانند باز شدن پایشان به منطقه خلیج‌فارس تبعات سنگینی برای آنان و مزدوران هم‌پیمانش خواهد داشت و کشور قدرتمند ایران دشمنان خود را در هر نقطه‌ای تحت نظر و در تیر‌رس قرار خواهد داد.

رژیم خودباخته امارات باید هزینه این خوش رقصی به آمریکا و رژیم صهیونیستی را بپردازد و پیشاپیش روشن است پیامدهای هرگونه حادثه‌ای که از این ارتباط برخیزد به عهده این دولت سر سپرده است.

خیانت به آرمان فلسطین، خیانت به تمام امت اسلامی است. سران و سردمداران و عالم نمایان و قلم فروشان خائنی که تلاش دارند مسئله فلسطین را از اولویت جهان اسلام خارج کنند بدانند ملّت فلسطین با شناخت هویت اسلامى خود، راه ایمان و جهاد را برگزیده است و جهت معادله‌ی قدرت را به سود فلسطینیان تغییر داده است.

سنت الهی بر پیروزی جبهه حق است و انشاءالله قدس شریف و مسجدالاقصی به‌زودی شاهد نماز پرشکوه مؤمنان و مجاهدان در صحن های خود خواهد بود و هیچ نشانی از اسرائیل و هم‌پیمانانش باقی نخواهد ماند.

حاکمان سرسپرده و جاهلانی که فتوا فروشی می‌کنند و جواز ایجاد رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی را صادر می‌کنند بدانند که در جهنم اعمال خود خواهند بود و «إِنَّ اللَّهَ يُدافِعُ عَنِ الَّذينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ» (حج: 38).

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی؛ رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم/998/د102/ف

ارسال نظرات