۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۶۰۹۵۱
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی مطرح کرد؛

برگزاری عزاداری های محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی

برگزاری عزاداری های محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز وظایف سنگینی داریم، نباید عزاداری های محرم تعطیل شود بلکه باید از نظر بهداشتی مراقبت کرد.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک شامگاه گذشته در برنامه تجلیل از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به همه شخصیت و هویت داده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی هویت‌ساز و شخصیت‌ساز است و موضوعی که دنیای اسلام در قرن اخیر با کمبود شدید آن مواجه بوده شخصیت‌های عمیق اسلامی و ولایی، تقواپیشه، متعهد، آینده‌نگر، هوشیار، زنده‌دل و فعال در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره است.

وی افزود: به‌گفته مقام معظم رهبری هیچ جایی از دنیا بدون نام امام خمینی(ره) قابل شناسایی نیست، این مرد بزرگ‌ الهی برای خدا قیام کرد و یکی از مردان بزرگ تاریخ است که در عالم تشیع اسلام به‌عنوان شخصیت برجسته‌ای هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: همه انبیا در طول تاریخ قیام ‌کردند و در این حلقه متصل انبیا و اولیای الهی، امام این نعمت الهی میان ما قیام لله کرد و مسیر را نشان داد.

آیت الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به‌عنوان غده سرطانی در دنیای اسلام ایجاد شد و آژانس صهیونیست‌ها در سال 1897 و 1898 در سوئیس تشکیل جلسه داد که حدود 270 نفر از سراسر دنیا شرکت کردند و برنامه آینده را تنظیم کردند که در چند سال بعد گروه‌های تروریستی تشکیل دادند  و زمین‌های فلسطینی را برای یهودی‌ها خریدند.

وی تصریح کرد: یهودی‌ها در ابتدا 4 درصد مالک زمین‌ها بودند اما اکنون 94 درصد را در اختیار دارند و اکنون مسلمانان در مرز حدود 6 درصد مالکیت دارند که ما این‌همه جنایت از زمان رژیم صهیونیستی تا امروز را تحمل کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری اینکه "با انقلاب اسلامی و دوران جنگ هزاران شهید دادیم"، گفت: رژیم صهیونیستی روز به روز به‌دنبال گسترش پایگاه‌های خود است بنابراین اگر روحیه انقلابی در جامعه زنده نباشد این گرگ‌های آدم‌خوار جنگ روانی می‌کنند، رژیم صهیونیستی از سال 1984 بمب اتم ساخته است و حدود 300 کلاهک اتمی دارد.

آیت الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: روحانیت، علمای شیعه و دنیای اسلام نباید ذلت را تحمل کنند زیرا بزرگترین خیانت به اسلام و انقلاب تسلیم در برابر دشمنان است، دشمنان برای کشورگشایی مسلمانان را قتل‌عام کردند و جوی خون به‌راه انداختند که این کار آنها نشان از هویت ناشایست و پلید دارد.

وی عنوان کرد: بدتر از کرونا دشمنانی هستند که ملت‌های مسلمان را می‌فروشند که ماهیت پلید آنها با این جنایت مشخص می‌شود و برای نمونه آن می‌توان به فروختن قدس و فلسطین اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: امروز وظایف سنگینی داریم، اگر جوهره انقلابی بودن را از ملت بگیرند در واقع هیچ چیزی نداریم بنابراین نباید عاشورا تعطیل شود بلکه باید از نظر بهداشتی مراقبت کرد به‌طوری که برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند به همین سبب همه باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند./1399/د101/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات