۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۶۰۹۷۸
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان:

عملکرد ضعیف مسؤولان سبب دلزدگی مردم می شود

عملکرد ضعیف مسؤولان سبب دلزدگی مردم می شود
شهریاری با بیان اینکه عده‌ای از مدیران با عملکرد ضعیف شان سبب دلزدگی می‌شوند، گفت: سلامت اداری و مبارزه با فساد یکی از مسائلی است که از سوی ستاد، پیگیری می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بهمن شهریاری، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، پیش از ظهر امروز با اشاره به همزمانی هفته امر به معروف و نهی از منکر با آغاز ماه محرم اظهار داشت: امام حسین (ع) نخستین آمر به معروف و ناهی از منکر بود و قیام کرد تا جلوی انحرافات وارده در اسلام را بگیرد، انحرافاتی که ۵۰ سال پس از ارتحال حضرت ختمی مرتبت روی داد نتیجه اش بر سر نیزه رفتن سر سیدالشهدا بود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به اینکه نتیجه انحراف از اسلام اصیل ظهور اسلام اموی و معرفی امام حسین (ع) به عنوان خارجی است، بیان داشت: اسلام نبوی از سوی اسلام نما‌ها دچار تحریف شد، ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، سناریو‌های براندازی و مهار انقلاب اسلامی با شکست مواجه شدند؛ از این رو دشمنان به دنبال عاشورای دیگری هستند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه نباید با ناآگاهی پازل دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را تکمیل کرد، عنوان داشت: رهبرانقلاب عنوان داشتند که با انواع تحریم‌ها و فشارها، نه تنها صلح حسنی بلکه انقلاب حسینی رخ می‌دهد، رفتار انقلابی ملت باید طراحی‌های کامل دشمنان را خنثی کند.

شهریاری با اشاره به اینکه تحریف با تبیین برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: نهضت حسینی یعنی مطالبه گری و فرهنگ سازی به عنوان یک شعار در هفته امر به معروف و نهی از منکر مطرح است، هشتگ عمومی «بی تفاوت نباشیم» دیگر فعالیت‌هایی می‌باشد که در هفته امر به معروف و نهی از منکر مطرح است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان اینکه در صورت بی تفاوتی نسبت به مطالبه گری شاهد افزایش حقوق بگیران نجومی و تبدیل آرمان‌های انقلاب اسلامی به جولانگاه دشمنان خواهیم بود، ادامه داد: زمینه حضور عموم و دلسوزان نظام اسلامی برای حضور در ستاد جهت نقش آفرینی فراهم شده است؛ در عین حال نظارت همگانی را در همه حوزه‌های انقلابی خواستار هستیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای از مدیران با عملکرد ضعیف شان سبب دلزدگی می‌شود، خاطرنشان کرد: سلامت اداری و مبارزه با فساد یکی از مسائلی است که در سازمان‌های شکل گرفته از سوی ستاد، پیگیری می‌شود، یک عده با لباس خودی، برای انقلاب اسلامی مشکل آفرینی می‌کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای همگان امید می‌آفریند، اضافه کرد: سلایق کج اندیش برخی مدیران، کنش اجتماعی ایجاد می‌کند، مسؤولیت اجتماعی و نظارت بر حاکمیت باید انجام بشود.

شهریاری با بیان اینکه مسؤولان باید پاسخگوی مردم باشند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی جای سلیقه بازی و سلیقه کاری نیست، توجه به مطالبات مطالبه گران دنبال می‌شود؛ از سوی دیگر همه دستگاه‌ها باید شورای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند./۹۴۵۶/پ210/ب1
ارسال نظرات