۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۶۶۰۵۵۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول مطرح کرد؛

ضرورت کمک آمران به معروف در برپایی مراسم دهه محرم

ضرورت کمک آمران به معروف در برپایی مراسم دهه محرم
حجت الاسلام خاکی گفت: کمک آمران به معروف و ناهیان از منکر در هیأت ها، نمود و ظهور بیشتری داشته باشد و کمک یار اداره تبلیغات در برگزاری بهتر مراسمات عزاداری باشند.
حجت الاسلام احسان خاکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری جلسه با امام جمعه شهرستان در راستای احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر داد و گفت: برنامه‌ها و پیشنهاداتی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم مطرح شد که امر به معروف در بحث سلامت جزء پیشنهاد‌های ارائه شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول بیان داشت: کمک آمران به معروف و ناهیان از منکر در هیأت ها، نمود و ظهور بیشتری داشته باشد و کمک یار اداره تبلیغات در برگزاری بهتر مراسمات عزاداری باشند.

این مقام مسؤول عنوان داشت: هدف آن است تا مراسمات عزاداری دهه اول محرم را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به سلامتی برگزار کنیم.

حجت الاسلام خاکی اظهار داشت: علت از اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر با اداره تبلیغات همکاری داشته باشند، آن است که در شرایط کنونی بهترین معروف، امر به ماسک زدن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است./۹۴۵۶/ت304/ب1
ارسال نظرات