۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۵۹۰۶۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان از رویکرد‌های سازمان تبلیغات است

ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان از رویکرد‌های سازمان تبلیغات است
حجت الاسلام خاکی با اشاره به لزوم ثبت فداکاری شهدا، گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان و نوجوانان از رویکرد‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.
حجت الاسلام احسان خاکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری جلسه مشترک برای کتاب ماه پاره «زندگی و خاطرات شهید عبدالحسین نوروزی نژاد» با حضور مسؤولان و اصحاب رسانه در سالن ولایت بنیاد مهدویت خبر داد و گفت: این نشست با هدف عملیات رسانه‌ای مشترک در رسانه‌های شهرستان با همکاری مجموعه‌های فعال در کتاب و کتابخوانی آغاز شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول بیان داشت: بنا بر آن است که رسانه ها، فعالیت هایشان را با حضور در میان رزمندگان دوران دفاع مقدس دنبال کرده و به نگارش خاطرات پرداخته و به صورت عکس نوشته و فیلم منتشر کنند.

حجت الاسلام خاکی عنوان داشت: درباره فداکاری‌های شهدا و گذشته پر افتخار دزفول و لزوم شناسایی شهدای شهر دزفول به عموم جامعه و نیز وظیفه سنگین اصحاب رسانه در این مورد باید کار‌های بسیاری صورت بگیرد.

وی به آمادگی سازمان تبلیغات برای جبهه سازی و طراحی عملیات‌های مشترک فرهنگی بین نیرو‌های فرهنگی و جهادی اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان و نوجوانان از جمله رویکرد‌هایی است که اداره تبلیغات شهرستان در تعامل با رسانه‌ها پیگیری می‌کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه کانون مداحان شهرستان برگزار شد، گفت: اعتبار انتخابات هیئت رئیسه از این تاریخ به مدت دوسال است و پس از گذشت دوسال، دوباره انتخابات هیئت رئیسه به رأی گذاشته خواهد شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات