۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۵۸۹۷۵
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان:

فعالیت عقیدتی سیاسی‌ها با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب باشد

فعالیت عقیدتی سیاسی‌ها با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب باشد
حجت الاسلام خاکی گفت: برنامه و فعالیت عقیدتی سیاسی‌ها باید در تراز انقلاب اسلامی و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد خاکی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان، پیش از ظهر امروز در جمع رؤسا و جانشین عقیدتی سیاسی‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا خاطرنشان کرد: فعالیت فرهنگی در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونا با جدیت باید ادامه داشته باشد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان گفت: روحانیون با حفظ پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های فرهنگی و دیدار چهره به چهره با کارکنان، به ویژه سربازان وظیفه را داشته باشند.

حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه برنامه و فعالیت عقیدتی سیاسی‌ها باید در تراز انقلاب اسلامی و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب باشد، عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران جویبار غدیر است و ما مدیون غدیر هستیم و اگر بخواهیم انقلاب حفظ شود باید توجه ویژه‌ای به غدیر و مفاهیم غدیر داشته باشیم.

وی با اشاره به دهه ولایت اظهار داشت: نتیجه دوری از ولایت و پشت کردن به غدیر، ظهور گروه‌های تروریستی و تکفیری است که تنها از اسلام شعار «لا اله الا الله محمد رسول الله» را فرا گرفتند و در عین حال بدترین جنایت‌ها را انجام دادند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان با بیان اینکه واقعه عاشورا نتیجه بی توجهی به روز غدیر است، بیان داشت: حفظ محرم و قیام امام حسین (ع) همانا اهمیت دادن به غدیر است./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات