۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۵۶۸۷۷
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش:

نامه نگاری‌های معاویه گونه برای فتنه گری در جامعه است

نامه نگاری‌های معاویه گونه برای فتنه گری در جامعه است
حجت الاسلام خاکی گفت: پشت نامه‌های معاویه گونه و به ظاهر دلسوزانه هیچ دلسوزی وجود ندارد، چنین نامه‌هایی برای تخریب و فتنه گری و جوسازی در جامعه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد خاکی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان، صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای عقیدتی سیاسی تیپ ۷۲ احتیاط پایه نزاجا در پادگان دژ خرمشهر، با بیان اینکه توحید عصاره ولایت است، اظهار داشت: اگر خواهان تکمیل توحید و سعادتمندی هستیم باید ولایت اهل بیت (ع) را بپذیریم.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان با بیان اینکه اکمال دین در معرفی علی (ع) و اولادش به جانشینی رسول خدا (ص) است، خاطرنشان کرد: اگر توحید را بپذیریم و قرآن را در سینه داشته باشیم، اما ولایت اهل بیت (ع) را نپذیریم، دین مان ناقص و ناپذیرفتنی است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دین ناقص ناتوان از ساخت انسان کامل است، عنوان داشت: داعش از درون یک دین توحیدی که ولایت را قبول نداشته ساخته شد، داعشی که مدعی توحید بود جنایت‌هایی انجام داد که بوی شرک و کفر از آن‌ها به مشام رسید.

حجت الاسلام خاکی تصریح کرد: هر جا که اهل بیت (ع) از دین جدا شدند، آن دین ضربه خورد و منحرف گشت، هر انحراف و کجی که در تاریخ اسلام مشاهده می‌شود ناشی از دوری ولایت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جوسازی‌های معاویه علیه امیرمؤمنان بیان داشت: معاویه نامه‌هایی با محتوای پایان دادن به جنگ‌ها را پیش از آنکه به دست مولای متقیان برساند، در میان مردم پخش می‌کرد و با چنین ترفندهایی، خود را دلسوز امت اسلام معرفی کرد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان با بیان اینکه امروز برخی‌ها نیز پیش از آنکه نامه شان به دست رهبری برسد در رونامه‌ها درز کرد، خاطرنشان کرد: در ظاهر حرف‌های به حقی می‌گویند، اما پشت چهره تزویر یک سری خباثت‌های پی در پی نهفته است، با دشمنان همکاری کرده و از آمریکا خواستار اعمال فشار حداکثری تحریم‌ها برای تسلیم رهبری و جبهه مقاومت شدند.

این مقام مسؤول به تحصن نمایندگان پیشین مجلس و نگارش نامه زهردار برای رهبرانقلاب اشاره کرد و افزود: نوکران در زمان تحصن با پلاکارد‌های به دست گرفته که با لاتین به روی شان نوشته شده است، عملا تبعیت از دستورات ارباب شان را نشان دادند، اما یک نظامی بصیر به راحتی متوجه می‌شود چنین اقداماتی از این جماعت تازگی ندارد.

حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه با نامه نگاری‌ها تلاش به سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی‌ها و کم کاری‌ها و سوق شان به سوی رهبری است، ادامه داد: اگر رهبرانقلاب اجازه مذاکرات برجام را نمی‌داد، بسیاری از بچه مسلمان‌ها و متدینان تصور می‌کردند که حضرت آقا لجاجت کرده است، اما رهبری اجازه دادند تا همگان ببینند در مذاکره با آمریکا چیزی حاصل نمی‌شود، حتی تیم مذاکره کننده را تأیید کردند تا بهانه‌ای حاصل نشود، اما نتیجه را همگان دیدند.

وی گفت: یک نظامی بصیر متوجه می‌شود پشت نامه‌های معاویه گونه و به ظاهر دلسوزانه هیچ دلسوزی وجود ندارد، چنین نامه‌هایی برای تخریب و فتنه گری و جوسازی در جامعه است.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام داوود مهدی نیا، تجلیل به عمل آمد و حجت الاسلام حبیب الله صبوری به عنوان رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۷۲ احتیاط پایه نزاجا در پادگان دژ خرمشهر منصوب شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات