۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۴۸۹۸۶
حجت الاسلام خاکی مطرح کرد؛

آموزش های قرآنی ماه رمضان در فضای مجازی ویژه ارتشی ها

آموزش های قرآنی ماه رمضان در فضای مجازی ویژه ارتشی ها
حجت الاسلام خاکی گفت: فعالیت‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان در بحث آموزش احکام و قرآن برای ارتشی‌ها در بستر شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه هم اندیشی فضای مجازی صبح امروز با حضور رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش مستقر در اهواز، مسئول قرارگاه رسانه ای، فعالان و صاحب‌نظران فضای مجازی در ساختمان هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام محمد خاکی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان، گفت: امروز با وضعیت ایجاد شده توسط ویروس منحوس کرونا و رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت، فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان با قوت در فضای مجازی برای کارکنان و خانواده‌های ارتش در خوزستان اجرا خواهد شد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان بیان داشت: حضور مؤثر در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ دین و پاسخ به شبهات یک ضرورت است و عقیدتی سیاسی با برنامه‌ریزی که انجام داده فعالیت‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان را در بحث آموزش احکام و قرآن در بستر شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهد.

این مقام مسؤول بیان داشت: برای سه جامعه هدف که دربرگیرنده «کارکنان، خانواده‌ها و اساتید آموزشی» برنامه ریزی شده و برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و ارتباط با اساتید توسط کاربران از اولویت‌ها خواهد بود.

حجت الاسلام خاکی تصریح کرد: امروز ارتش سایبری با همه توان در فضای مجازی، فعالیت را حوزه دینی آغاز کرده است و عقیدتی سیاسی از این فرصت برای زدودن شبهات، بیان خاطرات شهدا و منبر‌های مجازی بهره می‌برد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات