۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۴۷۸۱۱
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت انعکاس فعالیت بچه های مسجد در فضای مجازی

ضرورت انعکاس فعالیت بچه های مسجد در فضای مجازی
حجت الاسلام همت پور گفت: تولید محتوا در فضای مجازی و انعکاس فعالیت بچه‌های مساجد در مقابله با ویروس کرونا بسیار ضروری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مرتضی همت پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، ظهر امروز با گروه جهادی شهدای کربلا، کانون فرهنگی هنری خاتمِ مسجد خاتم الانبیاء اهواز دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام همت پور با تقدیر از تلاش‌های فعالان مسجد به ویژه روحانیون، بانوان، بسیجیان و اعضاء کانون فرهنگی هنری خاتم، فعالیت‌های آنان را مصداق جهاد فی سبیل الله  برشمرد و گفت: فعالیت‌های هنری در مساجد سبب جذب جوانان و نوجوان به مسجد می‌شود و ایجاد گروه‌های سرود و تئاتر مساجد در اولویت فعالیت‌های هنری ستاد کانون‌های مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه کار هنری با رنگ و بوی الهی، ماندگار خواهد شد، عنوان داشت: تولید محتوا در فضای مجازی و انعکاس فعالیت بچه‌های مساجد در مقابله با ویروس کرونا بسیار ضروری است و این مسأله یکی از مهمترین فعالیت‌های کانون‌های مساجد برشمرده می‌شود.

همچنین حجت الاسلام رجایی، امام جماعت مسجد خاتم الانبیاء با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی اظهار داشت: این کارگاه با حضور بانوان منطقه و ساخت روزانه پانصد عدد ماسک آغاز بکار کرده ضمن اینکه ایجاد تونل ضدعفونی درون و بیرون خودرو‌ها درب مسجد خاتم الانبیاء و ضدعفونی معابر و آپارتمان‌های منطقه فاز ۲ اهواز به صورت شبانه دیگر اقدامات برای مقابله با کرونا است.

حجت الاسلام رجایی با اشاره به راه اندازی کاروان شادی و اجرای سرود مهدوی توسط تعداد محدودی از جوانان و نوجوانان مسجد در شب نیمه شعبان گفت: راه اندازی ایستگاه صلواتی در شب نیمه شعبان و اهداء گل و شیرینی و مواد ضد عفونی و ماسک و برگزاری مجالس مدح و سخنرانی به صورت زنده در فضای مجازی فعالیت‌های صورت گرفته در شب ولادت امام زمان (عج) است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات