۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۶۱۰۵۱
امام جمعه ازنا:

روحیه انقلابی لازمه فعالیت جهادی است

روحیه انقلابی لازمه فعالیت جهادی است
حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی بین جوانان تأکید کرد و گفت: تقویت این روحیه لازمه ارتقای فعالیت های جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در دیدار رییس هلال احمر شهرستان ازنا، گفت: خدمات ارزشمند و بدون چشمداشت مجموعه هلال احمر، مایه افتخار و برکت است.

امام جمعه ازنا با اشاره به اینکه اکثر اعضای هلال احمر را جوانان تشکیل دادند، افزود: حضور نیروی جوان و اراده انقلابی جوانان در خدمت رسانی به مردم و انجام مسؤولیت ها در هر زمینه ای مؤثر است.

حجت الاسلام سپهوند یادآور شد: کسانی که در شرایط سخت و بحرانی، آرامش و وقت و سلامت خود را برای سلامت و آرامش دیگران ترجیح می دهند موجب افتخار جامعه هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت در مجموعه هلال احمر روحیه جهادی می طلبد، اظهار داشت: انسان می تواند با ایجاد و تقویت روحیه انقلابی، کارهای جهادی را انجام دهد.

حجت الاسلام سپهوند در بخشی دیگر از سخنانش از فعالیت های هلال احمر شهرستان ازنا در جریان ویروس کرونا قدردانی کرد و عنوان داشت: در زمینه مبارزه با ویروس کرونا هلال احمر خدمات قابل توجهی را را در سایه اقدامات جهادی و روحیه انقلابی ارائه کرد./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات