۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۵۹۸۰۱
مدیر حوزه علمیه کوهدشت:

انقلابی عمل کردن رمز موفقیت و پیروزی است

انقلابی عمل کردن رمز موفقیت و پیروزی است
مدیر حوزه علمیه کوهدشت بر ضرورت عمل انقلابی برای رفع مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی تأکید کرد و گفت: عمل انقلابی رمز موفقیت در هر زمینه ای است.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر ضرورت عمل انقلابی در هر عرصه ای تأکید کرد و بیان داشت: در مسؤولیت پذیری ها باید از وجود مدیران انقلابی و کارآمد بهره مند شد.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت عمل انقلابی را رمز موفقیت خواند و افزود: یک مدیر و مسؤول انقلابی با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی می تواند در تبیین مؤلفه های انقلاب و رفع مشکلات مردم موفق باشد.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات باید به شعارهای انقلاب برگردیم و در مقام عمل از این شعارها الگو بگیریم، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان باید با تکیه بر روحیه انقلابی و جهادی در حوزه اقتصاد کار کنند.

حجت الاسلام سبحانی بیان کرد: دشمن با ابزار تحریم اقتصاد کشور را هدف قرار داده است و راه شکست دشمن و مقابله با این ابزار، تکیه بر ظرفیت درونی، کشف و شکوفایی استعدادها، بهره مندی از نیروی جوان، رونق تولید، تقویت زیرساخت ها و جلوگیری از ورود کالای خارجی است.

وی ادامه داد: اگر متولیان امر و مسؤولان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنند، مشکلات مردم و جامعه به خوبی برطرف خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت فرمایشات رهبری را چراغ راه خواند و خاطرنشان کرد: عمل به فرمایشات رهبری سبب پیشرفت و تعالی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خواهد شد و نیازمد عمل جهادی و انقلابی است./9451/ت210/ب1

ارسال نظرات