۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۵۸۲۰۱
حجت الاسلام یوسف پور:

انقلابی بودن تنها به شعار و سخنرانی نیست

انقلابی بودن تنها به شعار و سخنرانی نیست
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلابی بودن تنها به شعار و سخنرانی نیست، گفت: باید در مقام عمل انقلابی بودن خود را اثبات کنیم.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، بر ضرورت توجه دولت به مسائل فرهنگی تأکید کرد و گفت: توجه به فرهنگ کشور باید در کنار مباحث اقتصادی در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان این که متأسفانه در سال های اخیر شاهد کم توجهی به حوزه فرهنگ کشور هستیم، افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است که نباید شاهد کم توجهی به این حوزه مهم در کشور باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رشد فرهنگی در کشور آثار و برکات ملموسی را در بخش های مختلف رقم خواهد زد، ادامه داد: بی توجهی به این بخش مهم به طور حتم آثار جبران ناپذیری را برای کشور در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که مسائل فرهنگی جزء اصول مبنایی و ریشه ای کشورمان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت رشد فرهنگی و دینی جامعه بهره گرفته شود.

وی با اشاره به این که دشمن علاوه بر فشارهای اقتصادی در حوزه فرهنگی نیز به صورت کاملاً طراحی شده و هدفمند تلاش می کند هویت دینی و فرهنگی ملت ایران را تضعیف کند، تصریح کرد: راه مقابله با این هجمه ها و توطئه های فرهنگی سازمان یافته تقویت فرهنگ دینی و انقلابی در کشورمان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن ارزش های دینی و انقلابی ما را هدف قرارداده است، خاطرنشان کرد: نهادها، جریان و گروه های فعال در این بخش باید همه توان خود را در جهت تقویت آرمان های اصیل انقلاب به کار گیرند.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که نگاه انقلابی را باید در همه بخش های کشور بسط و گسترش دهیم، ادامه داد: دشمن همواره از نگاه انقلابی ملت ایران هراسان بوده و به همین دلیل می کوشد با تبلیغات دروغین و غیر واقعی مردم را نسبت به تفکر انقلابی در کشورمان بی اعتماد کند.

وی با تأکید بر این که بی توجهی به مباحث فرهنگی و دینی به بهانه مشکلات اقتصادی پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید نگاه عمیق تری به مباحث فرهنگی و دینی کشور که جزء اصول غیر قابل تغییر کشورمان هست داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برای ایستادن در برابر نظام های سلطه گر باید نگاه انقلابی را در جامعهه تقویت کنیم، ادامه داد: تنها شعار و سخنرانی در این بخش ملاک عمل و تصمیم گیری نیست بلکه باید در مقام عمل نیز انقلابی بودن خود را ثابت کنیم./950/ت310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
انتقاد از عدم توجه برخی مسؤولان به احکام اسلامی.
0
0