۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۵۸۱۳۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان فکر مذاکره با غرب را از ذهنشان خارج کنند

مسؤولان فکر مذاکره با غرب را از ذهنشان خارج کنند
حجت الاسلام یوسف پور تأکید کرد: مسؤولان فکر مذاکره با غرب را از ذهنشان خارج کنند و همه همت خود را صرف داخل کنند.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با انتقاد از افزایش خارج از ضابطه قیمت‌ها در سطح کشور بر ضرورت تشدید نظارت‌ها به منظور بازگشت ثبات اقتصادی به کشور تأکید کرد.
 
وی با بیان این که متأسفانه شرایط معیشتی مردم این روز‌ها مطلوب نیست، افزود: دولت و مجلس باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم فکری اساسی کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به دیدار ویدئو کنفرانسی اخیر نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: انتظار ملت ایران از مجلس جدید توجه جدی به معیشت مردم و ارائه راهکار‌های عملی به منظور برون رفت از شرایط اقتصادی امروز کشور است.
 
حجت الاسلام یوسف پور تصریح کرد: در شرایطی که کشور در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا است و بسیاری از مشاغل به دلیل شیوع این بیماری تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند ضروری است دولت برای جبران خسارت‌های وارد شده به اقشار مختلف برنامه‌ای عملی ارائه کند.
 
وی با اشاره به این که رفع مشکلات معیشتی، مهم‌ترین مطالبه مردم از دولت و مجلس است، خاطرنشان کرد: مسؤولان به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای همه برنامه‌های خود را معطوف به رفع مشکلات اقتصادی مردم کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید همه مشکلات اقتصادی کشور را به تحریم‌های دشمن گره زد، تصریح کرد: ما منکر آثار تحریمی دشمنان بر اقتصاد کشورمان نیستیم، اما نباید همه مشکلات و مسائلی که این روز‌ها مردم با آن مواجه هستند را به تحریم‌های غرب نسبت داد.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که بسیاری از مشکلات امروز کشورمان ناشی از عدم برنامه ریزی صحیح در بدنه مدیریتی کشور است، خاطرنشان کرد: وقتی مسؤولان دولتی تنها به مذاکره و تعامل با غرب می‌اندیشند نتیجه این فرصت سوزی ها، افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها و مشکلات اقتصادی در کشور خواهد بود.
 
وی با تأکید براین که مسؤولان فکر مذاکره با غرب را از ذهنشان خارج کنند و همه همت خود را صرف داخل کنند، تصریح کرد: ولایت مداری تنها به شعار دادن نیست بلکه مدیران و مسؤولان کشور به جای شعار دادن توان خود را در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی به کار گیرند./950/ت310/ق
ارسال نظرات