۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۵۸۰۵۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

سکوت کنندگان در برابر جریان‌های ضد فرهنگی بازیگران جبهه دشمن هستند

سکوت کنندگان در برابر جریان‌های ضد فرهنگی بازیگران جبهه دشمن هستند
حجت الاسلام قلی پور، سکوت کنندگان در برابر جریان‌های ضد فرهنگی و دینی را بازیگران جبهه دشمن معرفی کرد.
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به توطئه دشمن در جهت ایجاد بی عفتی و برهنگی در جامعه اسلامی گفت: دشمن با ترویج بی عفتی در جامعه به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در جامعه است.
 
وی با ابراز نگرانی از وضعیت عفاف و حجاب در برخی مناطق گردشگرپذیر استان بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه با بهره گیری از ابزار روز تأکید کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با انتقاد از سیاسی کردن مسأله عفاف و حجاب در جامعه، آن را سدی در برابر گسترش این فرهنگ دینی در جامعه دانست.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که برای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه اسلامی باید یک وحدت نظر میان همه مسؤولان وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت‌ها با نگاه سیاسی و جناحی به مسأله مهمی همچون حجاب و امر به معروف و نهی از منکر نگاه می‌کنند که این موضوع بسیار آسیب زا است.
 
وی با اشاره به این که فساد، بی عفتی و ابتذال در جامعه نتیجه بی توجهی متولیان این حوزه به دغدغه‌های دلسوزان نظام است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از سال‌ها قبل نسبت به هجمه‌های فرهنگی دشمن به مسؤولان هشدار دادند، اما متأسفانه مسؤولان با بی توجهی مسیر خود را در پیش گرفتند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با ابتذال و فساد در جامعه، گسترش فرهنگ دینی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: اگر مباحث ارزشی و دینی به بهانه‌های مختلف در جامعه کمرنگ شود به طور حتم ابتذال و ولنگاری فرهنگی جای ارزش‌های اصیل دینی را خواهند گرفت.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که سکوت کنندگان در برابر جریان‌های ضد فرهنگی و دینی بازیگران جبهه دشمن هستند، تصریح کرد: مباحث اقتصادی نباید عامل بی توجهی مسؤولان به مسائل مهم فرهنگی کشور شود.
 
امام جمعه بابلسر با تأکید براین که تقویت ارزش‌های اصیل انقلابی مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمن در عرصه‌های مختلف به ویژه بخش فرهنگی است، خاطرنشان کرد: دشمن با ترویج ضد فرهنگ‌ها به دنبال سقوط اخلاقی جامعه است./950/ت310/ب1
ارسال نظرات